Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Media

STUDIU: Românii cumpără produse la recomandarea blogurilor pe care le citesc

Autor: |

STANDOUT a derulat la finalul anului 2014 cea de-a patra ediție a Studiului de audiență al blogurilor românești (SABR 2015) și prezintă rezultatele acestuia.

La Studiul de audienţă al blogurilor româneşti 2015 (SABR 2015) au participat în 2014  8800 respondenţi  (8.804) pe un număr de 56 de bloguri reprezentând 12 categorii tematice: bloguri personale, bloguri ale vedetelor, bloguri despre media, bloguri culinare, bloguri despre tehnologie, bloguri de bricolaj, bloguri de mămici, bloguri de turism, bloguri feminine, bloguri de modă şi frumuseţe, bloguri de adolescenţi/tineret, bloguri de cultură urbană.

Studiul de audienţă al blogurilor româneşti 2015 (SABR 2015) a crescut în participare, de la 40 de bloguri în ediţia anterioară la 56 în ediţia curentă, însă, ca şi la ediţia anterioară, caracterul acestuia va deveni permanent, aşa încât pe parcursul anului 2015 i se vor adăuga şi alte bloguri participante din toate cele 15 categorii de bloguri care derulează campanii publicitare în România. Este cea de-a patra ediţie a studiului, dupa ediţiile din 2008-2009, 2010-2011 şi 2012-2013.

Studiul de audienţă al blogurilor româneşti 2015 (SABR 2015) desfăşurat de STANDOUT în a doua jumătate a anului 2014 arată că aproape trei sferturi din cititorii principalelor bloguri româneşti au cumparat produse şi servicii la recomandarea blogurilor pe care le citesc. (67,19%, în uşoară creştere faţă de 63,1% la ediţia anterioară)

De asemenea, 77.64% dintre cititorii blogurilor şi-au schimbat sau şi-au întărit cel puţin o dată părerea despre un produs, un serviciu, sau o companie în urma citirii unor păreri ale bloggerilor despre acestea. Și această cifră e în creştere faţă de ediţia anterioară a studiului, când era 70,6%.

"Multe bloguri care au crescut în ultimii ani şi în audienţă şi în efervescenţa comunităţii şi-au construit, prin păreri argumentate şi recomandări potrivite, un capital de încredere în rândul cititorilor, esenţial pentru a putea derula cu succes campanii.", a declarat Ionuţ Oprea, director general al agenţiei STANDOUT.

STANDOUT va prezenta, pe parcursul anului 2015 şi caracteristicile specifice ale audienţei fiecăreia din cele 15 categorii de bloguri care derulează campanii publicitare în România, precum şi rezultate individuale ale blogurilor participante.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro