Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IMM Story

Prăjiturile de casă i-au adus unei antreprenoare afaceri de 7,2 milioane euro în 2016

Autor: |

Curaj, viziune, dorința de a face ceva mai bun și un plan de afaceri bine pus la punct. Dar, mai ales, grija pentru consumatorul final. Acestea sunt ingredientele care au stat la baza unui business cu afaceri de 7,2 milioane de euro și profit net de 1,1 milioane de euro în 2016.

Este vorba despre Natural SRL, fabrica cu bunătăţi a Florinei Popescu, care se întinde, pe o suprafaţă de circa 10.000 de mp şi unde, echipamentele automate şi semiautomate se traduc printr-o investiţie de aproximativ trei milioane de euro, până în prezent. Florina Popescu a pornit la drum cu un capital mic, provenit din vânzarea unuia dintre automobilele părinţilor. În fabrica sa sunt produse de la cele mai simple deserturi clasice româneşti şi până la cele cu arome exotice. Cele mai cumpărate, sunt din gama prăjituri de casă de 300 de grame. Zi de zi, deliciile sale ajung la peste 50.000 de consumatori finali. 

Atunci când vorbeşte despre traseul său profesional Florinei Popescu îi place să spună că e asemeni unei escaladări pe munte.„O escaladare însoţită atât de bucuria reuşitei, precum şi de riscuri, de provocări şi tot soiul de semne de întrebare care apar pe parcurs. Dar având în minte doar ţelul final… cel de a ajunge în vârf şi a rămâne acolo”, ne explică ea. Conduce o echipă formată din peste 200 de oameni, iar atunci când e întrebată ce calităţi ar trebui să aibă un lider, ea spune că nu crede în vreo formula brevetată. „Ceea ce am luat noi în considerare sunt ingeniozitatea în a găsi soluţii creative în problemele existente, corectitudinea în abordarea acestora şi desigur, respectul faţă de consummator”, mărturiseşte Florina Popescu. Cât despre riscuri… ne aminteşte că atunci când eşti lider potenţialul eşec îţi aparţine în totalitate. „Iar succesul este al întregii echipe”, punctează antreprenoarea.

Despre piaţa în care activează, femeia de afaceri spune că este una matură, informată, interconectată, cu un consumator destul de educat pe segment.  „În România, în acest moment putem discuta despre o piaţă în primul agresivă, caracterizată printr-o luptă a preţurilor şi a promoţiilor, care bineînţeles că duce la preţul plătit pentru acestea. E foarte greu de găsit formula magică: produs excelent la cel mai mic preţ, de aceea trebuie luate în considerare nevoile, aşteptările şi disponibilitatea consumatorului în această piaţă”, conchide Florina Popescu.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro