SE INTAMPLA ACUM!

Transporturi si Infrastructura

Exclusivitate: Încă o AUTOSTRADĂ din România în PERICOL SĂ FIE REZILIATĂ

Autor: Ştefan Etveş | joi, 28 ianuarie 2016 | 2 Comentarii

Nici nu s-a uscat ştampila pe notificarea de reziliere a contractului pentru autostrada demolată Orăştie-Sibiu, că oficialii CNADNR ar putea anunţa, luna viitoare, ruperea celui mai mare contract de infrastructură finanţat de la bugetul de stat.

Dacă tot nu se ştie câţi kilometri noi de autostradă vom avea în acest an, oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România au luat în calcul rezilierea contractului de proiectare şi execuţie a autostrăzii Transilvania, tronsonul Suplacu de Barcău – Borş. În vară, Ministerul Transporturilor anunţa, cu surle şi trâmbiţe, semnarea contractului de execuţie a lucrărilor la tronsonul Borş-Suplacu de Barcău cu asocierea Corsan- Corviam Construccion & Consinit & Road Consulting & Design Solution & Via Design. „La mai bine de opt ani de la suspendarea lucrărilor la Autostrada Transilvania, pe tronsonul Borş-Suplacu de Barcău, de către americanii de la Bechtel, nu reuşim să reîncepem proiectul pentru finalizarea celor 60 km de autostradă care leagă România de Ungaria. Anul trecut în luna mai s-a semnat contractul pentru finalizarea celor 60 km de autostradă în valoare de 701 milioane de lei. Au apărut neînţelegeri între membri asocierii. În cazul în care asociaţii nu îşi rezolvă probleme interne şi nu se apucă de treabă, luăm în calcul rezilierea contractului. Am solicitat prezentarea unei soluţii până la începutul lunii februarie”, ne-au explicat surse din cadrul CNADNR.

Anul trecut, la începutul lunii iulie, asocierea Corsan- Corviam Construccion & Consinit & Road Consulting & Design Solution & Via Design, ar fi trebuit să înceapă lucrările pentru finalizarea lotului de autostradă Suplacu de Barcău-Borş.

Contractul de proiectare şi executie a fost semnat la începutul lunii mai 2015. Conform datelor Companiei Naţionale de Autostrăzi, lucrările pentru cei 60 km de autostradă sunt mrealizate în proporţie de aproximativ 50%. Proiectul a fost început de americanii de la Bechtel în urmă cu 12 ani, iar lucrările sunt suspendate de 6 ani. Conultantul lucrărilor de construcţie a celor 60 km de autostradă este firme J.V. Egis Route Scetauroute – Egis International. Proiectarea şi execuţia lucrărilor durează aproximativ 24 de luni, plus 30 de luni perioada de execuţie. Mai exact, asocierea de firme care ar trebui să finalizeze cei 60 km de autostradă în iulie 2017.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2016

Lucrări pe timp de noapte la Aeroportul Henri Coandă

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2016

Fosta conducere a Romavia a lansat o nouă companie aeriană

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.