„ING România a lansat divizia de Wealth Management din dorința de a oferi servicii de private banking clienților săi cu venituri mari (clienți cu portofolii în administrare de peste 500.000 euro), incluzând opțiuni de investiții mai diverse. Dar schimbările comportamentale influențate de criza economică au dus mai degrabă la un apetit prudent, dovedind că acest produs nu este încă potrivit României. Mai mult decât atât, digitalizarea serviciilor bancare din ING a permis clienților de Wealth Management să aibă acces la portofoliul lor de fonduri mutuale direct din Home’Bank, simplificând maniera în care aceștia își gestionează finanțele. Prevăzând, totodată, și noile reglementări legate de investițiile complexe (impuse prin MiFID II), ING a decis să redistribuie clienții de Wealth Management fie către segmentul de Retail ING, fie către colegii din ING Luxembourg care se pot ocupa în continuare de gestiunea unor portofolii mai complexe de investiții. Respectând în continuare modul de lucru al diviziei de private banking, fiecare client intră într-un proces de analiză cu relationship manager-ul său pentru a decide care este cea mai buna alegere pentru portofoliul său”, a declarat Daniel Llano, Head of Retail ING Romania.