"ING România a lansat divizia de Wealth Management din dorinţa de a oferi servicii de private banking clienţilor săi cu venituri mari (clienţi cu portofolii în administrare de peste 500.000 euro), incluzând opţiuni de investiţii mai diverse. Dar schimbările comportamentale influenţate de criza economică au dus mai degrabă la un apetit prudent, dovedind că acest produs nu este încă potrivit României. Mai mult decât atât, digitalizarea serviciilor bancare din ING a permis clienţilor de Wealth Management să aibă acces la portofoliul lor de fonduri mutuale direct din Home’Bank, simplificând maniera în care aceştia îşi gestionează finanţele. Prevăzând, totodată, şi noile reglementări legate de investiţiile complexe (impuse prin MiFID II), ING a decis să redistribuie clienţii de Wealth Management fie către segmentul de Retail ING, fie către colegii din ING Luxembourg care se pot ocupa în continuare de gestiunea unor portofolii mai complexe de investiţii. Respectând în continuare modul de lucru al diviziei de private banking, fiecare client intră într-un proces de analiză cu relationship manager-ul său pentru a decide care este cea mai buna alegere pentru portofoliul său", a declarat Daniel Llano, Head of Retail ING Romania.
-
-
-
-
Brandul american Michael Kors şi-a închis primul magazin ...
-
Bătăi de cap pentru antreprenori: Cifrele BNR și FMI pentru ...
-
Bucureştiul a sărit pragul de un milion de angajaţi, iar ...
-
-
Magazinele H&M caută angajaţi pentru magazinele din toată ...
-
În Dubai se deschide un nou, dar deja celebru, hotel plutitor ...
-
-
-
Factură umflată la energia verde. Zeci de fabrici scutite de ...
-
-
-
Saxo Bank: Trei motive pentru care obligațiunile de Trezorerie ...
-
-
-
Lumea este sufocată de datorii. Tot PIB-ul Chinei, împrumutat ...