Conform Registrului operaţiunilor generatoare de obligaţii de plată al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Salini Impergilo SPA Milano-Sucursala Făget a înregistrat trei facturi, în valoare totală de 101,1 milioane lei, pentru proiectarea şi execuţia autostrăzii Orăştie-Sibiu, Lot 3 km 43+855-65+965. Celei trei facturi au fost înregistrate la Registrul CNAIR în data de 17 august, prima factură are o valoare de 66,5 milioane lei, a doua 32,8 milioane lei, iar cea de-a treia factură este de 1,66 milioane lei.
Mai exact, Salini Impregilo, constructorul lotului 3 din autostrada Orăştie-Sibiu, a luat toţi banii pe o lucrare neterminată şi a cerut în plus încă 101,1 milioane lei.
După rezilierea contractului, italienii de la Salini Impregilo au cerut despăgubiri de 22 milioane de euro, avocaţii acestora s-au adresat Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de la Paris, iar arbitrii au dat câştig companiei italiene.

Revista Capital, la începutul anului 2016 a precizat că italienii de la Salini Impregilo şi-au luat toţi banii din valoarea contractului pentru construcţia lotului 3 din autostrada Orăştie-Sibiu. În ianuarie 2016 a fost ultima factură încasată pentru lucrările autostrăzii demolate. La începutul anului trecut, Salini Impregilo lăsat oficialilor CNAIR o ultimă factură în valoare de aproximativ 600.000 euro. Cu o zi înainte de anunţul privind rezilerea contractului, Salini-Impregilo a depus o factură în valoare de circa 2,78 milioane de lei, pentru lucrările executate,în vara anului trecut, la autostrada Orăştie-Sibiu. Odată achitată factura depusă de italienii de la Salini-Impregilo, oficialii CNADNR au grijă să achite integral valoarea contractului. În prezent, Salini-Impregilo a încasat 99,7% din valoarea contractului, respectiv 602,5 milioane de lei.

În 2015, Salini-Impregilo a mai încasat 33 de milioane de lei pentru lucrările de construcţie a lotului 3 Orăştie-Sibiu. Constructorul lotului 3 al autostrăzii Orăştie-Sibiu, Salini Impregilo, a încasat primii bani în vara anului 2011, peste 112 milioane de lei, avans după semnarea contractului. Din facturile depuse la CNADNR rezultă că în anul 2012 italienii au încasat peste 255 milioane de lei, iar în 2013 puţin peste 195 milioane de lei.