Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Ferrari va dezvolta un nou vehicul, mai spațios, de nișă

Autor: |

Surse din cadrul companiei italiene Ferrari au dezvăluit că șeful constructorului din Maranello, Sergio Marchionne, pregătește o nouă strategie care include un „vehicul utilitar” care, aparent, nu va fi un SUV.

Ideea că Ferrari ar putea include în gama sa de produse sport de lux un SUV a fost dezminţită de nenumărate ori de Sergio Marchionne, CEO al scuderiei din Maranello. Cu toate acestea, oficiali ai companiei care au dorit să îşi păstreze anonimatul au declarat pentru Bloomberg că în noua strategie, care va fi prezentată la începutul lui 2018, apare şi dezvoltarea unui „utility vehicle” cu patru uşi menit să majoreze substanţial vânzările mărcii. Analiştii occidentali consideră că includerea în gamă a unui SUV care să concureze cu modele ale unor mărci precum Maserati, Bentley sau Lamborghini ar fi o decizie greşită, iar acest detaliu corespunde cu declaraţiile anterioare ale lui Marchionne, însă „dacă italienii vor construi un vehicul mai spaţios, care arată ca un Ferrari, sună ca un Ferrari şi se conduce ca un Ferrari, acesta va fi un… Ferrari”.

Fără a da prea multe detalii, sursa celor de la Bloomberg susţine că vehiculul denumit intern „Ferrari Utility Vehicle” ar putea lansa o nouă nişă pe piaţa auto şi ar putea dubla vânzările actuale ale companiei. Doar că, lucru mai puţin cunoscut, asta ar duce la o nouă clasificare a firmei în privinţa obligativităţii standardelor de poluare. Astfel, dacă acum Ferrari este inclusă în categoria micilor producători (sub 10.000 de vehicule pe an) şi beneficiază de scutiri de la încadrarea în plafoanele obligatorii de poluare, depăşirea acestui prag de producţie va obliga scuderia să producă maşini cu motoare mai puţin poluante. În acest caz, tot mai multe modele Ferrari vor fi echipate cu sisteme hibride menite să păstreze puterea, dar şi să reducă emisiile poluante.

În prezent, Farrari produce anual mai puţin de 8.000 de maşini, în 2019 fiind programată atingerea plafonului de 9.000 de unităţi. Graţie noului vehicul şi, eventual, derivatelor acestuia, producţia ar putea ajunge în 2021 la circa 15.000 de unităţi. Cu o producţie mult crescută, intră, de asemenea, în discuţie ideea de exclusivism. Oare clienţii vor mai fi dispuşi să plătească sume considerabile pentru maşini văzute tot mai des pe şosele? Ei bine, aceeaşi sursă Bloomberg consideră că noul model Ferrari se va adresa în special zonei asiatice, clienţii din Europa şi Statele Unite neavând motive să se teamă de pierderea imaginii oferite de conducerea unui Ferrari. Rămâne de văzut care este cu adevărat strategia lui Marchionne şi „cât de Ferrari” va fi viitorul model.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro