PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Companii

Doncafe a preluat și marca Amigo

Autor: Ciprian Mailat | vineri, 18 iulie 2014 | 1 Comentarii

Marca de cafea AMIGO va intra în portofoliul STRAUSS Coffee, companie prezentă pe piața din România din 1994, cunoscută mai ales prin marca „Doncafé”.

Conform unui comunicat remis de companie, tranzacția în valoare de 20 de milioane de dolari a fost aprobată de Consiliul Concurenței.

Marca AMIGO este binecunoscută pe piața din România încă din 1982, în timp ajungând să fie comercializată și în alte ţări din zonă.  AMIGO a fost evaluată la o cifră netă de afaceri de aproximativ 12,5 millioane de dolari în 2012, iar cota sa de piaţă, în volum, este estimată la aproximativ 1,8% din piaţa de cafea din România.

“Suntem încântați de definitivarea achiziției mărcii AMIGO, atât de cunoscută românilor încă din anii ‘80.Tranzacția este benefică atât pentru compania STRAUSS, cât și pentru întreaga piață a cafelei:  nouă ne va consolida poziția competitivă pe segmentul de cafea solubilă, iar pieței îi va aduce o revigorare binevenită.”, a declarat Marius Meleșteu, General Manager STRAUSS Europa Centrală și de Sud.

STRAUSS Coffee BV are ca acţionari Grupul STRAUSS (74.9%)  şi TPG Capital (25.1%). Vânzările anuale ale companiei depășesc un miliard de dolari. Compania are în portofoliu  mărci locale de cafea și ocupă poziții de top în piețele în care își desfășoară activitatea, cum sunt Israel, Brazilia, Polonia, România, Serbia, Rusia și Ucraina. STRAUSS Coffee are 14 unități de producție în întreaga lume și peste 6.000 de angajați.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.