Grupul este proprietarul mai multor fabrici, printre care o  fabrică de electrocasnice mici la Jucu, în județul Cluj, dezvoltată pe platforma industrială preluată în urmă cu cinci ani de la grupul Nokia.

„România a devenit o piață din ce în ce mai importantă pentru noi, avem un potențial mare de creștere pe toate segmentele pe care le vizăm, din categoria electrocasnicelor mici”, spune Peter Ferluga, directorul comercial al De’Longhi România. ”Astfel, am decis în urmă cu câteva luni că este momentul să deschidem și un birou comercial aici și să investim mai mult în dezvoltarea brandurilor De’Longhi, Kenwood și Braun pe piața locală.”

Compania țintește acoperirea pieței în cât mai multe orașe din țară, dar și creşterea cotei de piață. ”Pe unele segmente pornim, practic, de la zero, dar am încredere că într-un timp destul de scurt, calitatea produselor noastre va câștiga încrederea consumatorilor și va determina creșteri substanțiale”, adaugă directorul comercial al companiei. ”De exemplu, segmentul premium al roboților de bucătărie este într-o fază incipientă de dezvoltare în România, ceea ce îi conferă un potențial foarte mare de creștere. La categoria espressoarelor suntem, de asemenea foarte încrezători, consumatorul român devenind în ultima vreme un cunoscător mai fin și, de ce nu, unul mai pretențios când vine vorba despre cafeaua pe care o bea zilnic, ceea ce nu poate decât să ne avantajeze.”

În România, De’Longhi are în prezent peste 2600 de angajați și a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 157 de milioane de euro.

De’Longhi este o marcă italienească, înființată în urmă cu peste 100 de ani și devenită lider în producţia de espressoare pentru uz casnic. Sub această marcă, grupul produce și alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării sau dezumidificatoare.

Kenwood este o companie britanică, fondată în 1947 de Kenneth Wood și devenită lider în Europa în categoria roboților de bucătărie (pe care chiar Wood i-a inventat în 1950). Compania este prezentă în peste 40 de țări și a fost cumpărată de Grupul De’Longhi în 2001.

Braun este o companie germană cu o vechime de peste 90 de ani. De’Longhi a achiziționat drepturile pentru categoria de îngrijire a locuinței, printre care se numără și electrocasnicele mici de bucătărie sau fiarele de călcat încă din anul 2013.

„Suntem deja prezenți cu toate cele trei mărci pe rafturile unora dintre partenerii noștri, atât în magazinele fizice, cât și în cele online și urmează să aprovizionăm și alți retaileri cu care am semnat recent”, conchide Ferluga.