Magazinul online se așteaptă ca în acest an de Black Friday vânzările din categoria Casa să depășească semnificativ vânzările de gadget-uri și IT. În plus, se așteaptă la o triplare a vânzărilor de pe terminalele mobile față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru a susține această creștere, SensoDays a pregătit pentru vizitatorii săi de Black Friday o interfață suplă și perfect adaptabilă pe orice dimensiune de ecran, asigurând confortul și rapiditatea achiziției online și pentru posesorii de smartphone-uri sau tablete care nu sunt acasă în ziua de Black Friday.

Vizitatorii site-ului vor găsi în această ediție Black Friday cea mai variată ofertă de branduri de top, produse recunoscute de foarte bună calitate. Vor exista în oferta de Black Friday game complete ale unor producători premium ca Hansgrohe, Steinberg, Liebherr, Babyliss, Hurom, precum și o ofertă bogată pentru Miele, Bosch, Samsung, Philips, toate la prețuri surprinzător de accesibile. Pentru unele produse din oferta de Black Friday discounturile vor ajunge până la 80%.

Oferta de Black Friday va conține produse din toate categoriile principale promovate pe SensoDays : Casă și Gradina, Electro-IT, Ingrijire personală și Parfumerie. Categoriile Baie și Bucătărie vor avea în oferta sute de produse diverse, de la lavoare, baterii, sisteme de duș, cădițe, mobilier, precum și o gamă vastă de accesorii, de la prosoape până la radiatoare, în oferta curentă a site-ului existând peste 40.000 de variante numai în această categorie.

“Anul acesta estimăm o ofertă de 4 ori mai bogată decât oferta anului trecut. Foarte multă variație veți găsi în categoria produselor pentru casă, care au fost foarte apreciate anul trecut, alături de electrocasnicele mari și mici și cosmetice. Cele mai populare produse au fost bateriile de lavoar și de bucătărie. Ne așteptăm anul acesta la o creștere exponențială, pentru ca vânzările de până acum ne-au demonstrat ca SensoDays este deja recunoscut în piață ca specialist în acest domeniu,” declara Milena Nedelcu, Director Marketing SensoDays

Site-ul va dezvălui treptat, începând cu săptămâna viitoare, câteva din secretele Black Friday 2014. “Vizitatorii sunt sfătuiți să se aboneze la newsletter, pentru ca, până pe 20 noiembrie vom comunica non-stop noutăți referitoare la campania de Black Friday, teasere și informații suplimentare cum ar fi ora începerii evenimentului sau chiar prețuri,” declara Milena Nedelcu, director marketing SensoDays.