CITEŞTE ŞI

Companii

Aşa arăta IAR Braşov în 1927

Autor: Valentin Gros | luni, 01 februarie 2016 | 1 Comentarii

Iată cum arăta IAR Braşov în 1927, la numai doi ani după înfiinţare. Poza a fost publicată pe reţeaua de socializare Facebook de un colecţionar pe nume Mihail Macri.

IAR Braşov a obţinut, în primele nouă luni ale anului trecut, un profit net de 31,604 milioane de lei, de 25 de ori mai mare faţă de cel raportat la finele lunii septembrie 2014, de 1,255 milioane lei, conform informaţiilor financiare remise vineri Bursei de Valori Bucureşti.

Cifra de afaceri a crescut de peste două ori, de la 29,225 în perioada ianaurie-septembrie 2014, la 60,8 milioane lei în primele nouă luni din 2015. 

Veniturile din exploatare au fost de 83,544 milioane de lei, iar cheltuielile de exploatare au fost de 63,404 milioane lei. 

Un proiect dezvoltat de IAR Braşov (Ghimbav), la solicitarea Ministerului Apărării Naţionale, a vizat un program de fabricaţie a trei elicoptere IAR 330L Puma Naval, şi a fost finalizat în decembrie 2015, prin livrarea ultimului elicopter.

Costul total al programului pentru cele trei elicoptere a fost de 200 de milioane de lei, a precizat ministrul Apărării Naţionale. 

Prin Programul Puma Naval început în anul 2005, Statul Major al Forţelor Navale primeşte în dotare elicoptere capabile să fie operate de la bordul fregatelor tip F22 care să răspundă cerinţelor operaţionale pentru: lupta anti-submarin,lupta împotriva navelor de suprafaţă, efectuarea misiunilor de supraveghere maritimă, efectuarea misiunilor de căutare şi salvare pe mare şi pe uscat, efectuarea misiunilor de transport logistic,efectuarea misiunilor anti-terorism şi anti-piraterie. 

Înfiinţată în 1925 prin decret regal, Industria Aeronautică Română (IAR) Braşov este una dintre principalele societăţi aeronautice ale României. 

Reînfiinţată în 1968 sub denumirea de 'Întreprinderea de Construcţii Aeronautice' (denumire păstrată până în 1991), devine unic producător român de elicoptere prin achiziţia, de la firma franceză Aerospaciale, acum parte integrantă a companiei Airbus Helicopters, a licenţelor de fabricaţie a elicopterelor Alouette III (în 1971) şi Puma (în 1974). 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.