“Această consolidare a afacerii în regiune şi în Romania vine în contextul creat de potenţialul real al pieţei de vânzări directe. Este o industrie a secolului 21, foarte dinamică care oferă şanse reale celor cu spirit antreprenorial. România este catalogată ca una dintre ţările cu cea mai rapidă dezvoltare din statele din regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa, o piaţă care a asimilat cu succes modelul de business al Herbalife care se concentrează pe formarea, dezvoltarea şi sprijinirea Distribuitorilor Independenţi. Brandurile puternice susţinute de cercetare, gamele de produse inovatoare – nutriţie personalizată şi îngrijire personală – care răspund celor mai diverse necesităţi sunt alţi factori importanţi care impulsionează creşterea afacerii Herbalife în Romania", comentează  rezultatele Romeo Căzănescu, directorul general al Herbalife România & Moldova.

De asemenea, compania a raportat o creştere cu 19% şi a numărului de distribuitori.

La nivel global, Herbalife Ltd. anunță rezultate-record ultimul trimestru din 2013 și pentru întregul an fiscal 2013. Compania a generat 773 milioane de dolari în flux de numerar din operațiuni pentru anul fiscal 2013.

Profitul pe acţiune (EPS) din trimestrul patru de 1,15$ a crescut cu 15%, iar nivelul ajustat  al EPS, de 1,28$, a crescut cu 28% – ambele valori fiind raportate la aceeași perioadă a anului anterior. Estimările pentru profitul pe acţiune (EPS) diluat şi ajustat pentru anul financiar 2014 variază între valorile 5,85$ și 6,05$, reflectând impactul recentelor tranzacții financiare și al procesului ulterior de răscumpărare de acțiuni.

Pentru anul fiscal încheiat la data de 31 decembrie 2013, compania a raportat vânzări nete record în valoare de 4,8 miliarde de $, reflectând o creștere de 18% față de creșterea volumului cu 13% din aceeași perioadă a lui 2012. Pentru aceeași perioadă, compania a anunțat un venit net de 527,5 milioane sau 4,91$ per acțiune diluată. După ajustarea fiscală a datelor, venitul net ajustat a atins 577,4 milioane de dolari sau 5,37$ per acțiune diluată, reflectând creșteri de 24% și respectiv 36%, față de venitul net de 464,0 milioane de $ și profit pe acţiune (EPS) de 3,94$ pentru 2012.

Cam o treime din piața românească de cosmetice – adică circa 200 mil. euro – este reprezentată de companiile de vânzări directe, potrivit datelor Asociaţiei Europene pentru Vânzări Directe.  În afară de Herbalife, în România activează companii precum  Avon, Oriflame, Amway,  Galerie de Beaute Paris, Zepter sau Forever Living Products. Datorită portofoliului de produse (cosmetice, suplimente alimentare, produse de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței, vase de gătit, sisteme de tratare a apei, plus o gamă de produse premium constând în parfumuri, lenjerie și bijuterii.), aceste companii intră în competiție pe piaţa locală și cu Beiersdorf, Procter & Gamble, Henkel sau Unilever.