Un milion de clienţi pentru operatorul grec

Cosmote România a anunţat săptămâna trecută că a depăşit pragul de un milion de clienţi, la un an de la lansarea brandului pe piaţa locală. „Depăşirea pragului de un milion de clienţi în numai un an de activitate în România reprezintă un indicator evident al receptivităţii pieţei faţă de produsele şi serviciile noastre şi al încrederii consumatorilor în marca Cosmote“, a declarat Nikolaos Tsolas, directorul executiv al companiei. „Preţuim în egală măsură fiecare client care ne acordă încredere şi vom continua să reprezentăm cea mai bună opţiune de pe piaţa de servicii de telefonie mobilă.“

Grupul Cosmote înregistrează în prezent peste zece milioane de clienţi în cele cinci ţări în care operează şi şi-a propus să ajungă la 15 milioane de clienţi în 2009. În România, acoperirea reţelei a fost extinsă la nivel naţional la 95% din populaţie. În acelaşi timp, compania şi-a consolidat reţeaua de distribuţie, care cuprinde aproape 600 de magazine în toată ţara. Pe piaţa locală mai activează Vodafone România şi Orange România, care au ajuns la un milion de utilizatori în anul 2000, precum şi Telemobil, operatorul mărcii Zapp, al cărui portofoliu număra 470.000 de abonaţi la finele lunii septembrie. Orange România avea, la 30 septembrie, 7,49 milioane de clienţi, iar Vodafone, 7,15 milioane.

TotalSoft va produce aplicaţii medicale

Veniturile totale obţinute de TotalSoft se vor ridica la 9 milioane euro în acest an, informează un comunicat al companiei. Din acestea, 44% (4 milioane euro) au fost obţinute prin implementarea platformei Charisma Enterprise, 13% (1,2 milioane euro) provin de pe urma comercializării suitei de aplicaţii de management Primavera, 36% (3,3 milioane euro) vin de pe urma livării de software customizat, iar 7%, din alte proiecte (infrastructura IT, acces-pontaj etc). TotalSoft a apelat la serviciile KPMG România pentru a efectua o auditare a Charismei Enterprise, care a devenit primul produs software românesc certificat că oferă funcţionalităţi de prezentare a rapoartelor financiare în conformitate cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară (IFRS).

Pentru 2007, TotalSoft îşi fixează o creştere consolidată a vânzărilor cu aproximativ 30%, până la valoarea de 12 milioane de euro, şi va urmări îmbunătăţirea productivităţii proiectelor sale, ceea ce se va reflecta într-o performanţă financiară îmbunătăţită cu un EBITDA de 20%, se mai precizează în comunicat. Compania va crea un centru de competenţă Microsoft în interiorul companiei, care se va concentra asupra tehnologiilor Microsoft şi pe soluţiile care pot fi dezvoltate pe baza acestora. De asemenea, o altă linie de business va fi dezvoltarea de software medical de producţie proprie.