PayPal Media Network este noul nume al Where Ads, una dintre cele mai mari reţele de publicitate mobilă targetată local din Statele Unite, reţea care a intrat în familia eBay / PayPal în urmă cu un an. Noul nume reflectă integrarea completă a reţelei în cadrul grupului şi locul pe care îl ocupă în viziunea PayPal pentru viitorul comerţului.

Într-o perioadă marcată de schimbări în comportamentul consumatorilor, PayPal Media Network permite brandurilor să fie omniprezente în viaţa consumatorilor şi să se conecteze cu ei în momentul şi locul cele mai bune, transmiţându-le mesajul potrivit.

PayPal Media Network, care deserveşte companiile parte a eBay, ajunge la peste 70 de milioane de utilizatori de dispozitive mobile din America de Nord. PayPal Media Network este cel mai recent pas făcut de PayPal în cadrul eforturilor companiei de a oferi experienţe comerciale mai bune atât partenerilor din retail, cât şi consumatorilor.

Anunţul privind rebrandingul Where Ads în PayPal Media Network vine la scurt timp după ce PayPal a făcut publice rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2012.

În primele trei luni ale anului curent, reţeaua PayPal a crescut cu peste 1 milion de conturi pe lună, ajungând la 110 milioane de conturi înregistrate, o creştere de 12% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Pe de altă parte, clienţii PayPal au realizat peste 555 miliarde de tranzacţii în primul trimestru, circa 6 milioane de tranzacţii fiind realizate în fiecare zi.

Veniturile PayPal au crescut în primele trei luni cu 32%, la peste 1,3 miliarde de dolari, mai mult de jumătate din acestă sumă fiind generată în afara Statelor Unite (672 milioane de dolari).

Volumul net al plaţilor totale făcute de PayPal a crescut cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, la 34 miliarde de dolari. De asemenea, în primul trimestu, PayPal a generat 40% din veniturile totale ale eBay.