Dacă un alt eveniment important te împiedică să urmăreşti marea finală UEFA Champions League, pe care abia o aşteptai, UniCredit Ţiriac Bank îţi ascultă povestea şi îţi dă o şansă la Marele “Fix”, adică – dacă eşti ales câştigător – te ajută să împaci ambele evenimente. “Fix”-ul este rezolvarea surpriză oferită câştigătorului.
Campania “We Will Fix It” se desfăşoară în România în intervalul 19 martie-30 aprilie 2012 şi înglobeaza componentele campaniei grupului, dar şi o serie de iniţiative locale. UniCredit, în calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat în februarie noua campanie de comunicare online “We Will Fix It”, menită să îi ajute pe fanii fotbalului, dar nu numai, să îmbine perfect îndatoririle de zi cu zi cu pasiunea pentru fotbal. În România, campania poate fi urmărită pe www.unicredittiriac.ro/ucl sau pe www.facebook.com/UnicrediTiriacBank – “We Will Fix It”. Principalul mesaj în jurul căruia este construită campania este: Spune-ne ce te împiedică să urmăreşti Finala UEFA Champions League din 19 mai. Şi noi îţi rezolvăm problema! Participanţii scriu pe microsite-ul special construit sau pe pagina de Facebook a băncii ce anume îl împiedică să vadă Finala şi pe 1 mai 2012, un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de Echipa UniCredit Fix It. Cel desemnat va fi informat că a câştigat, dar rezolvarea problemei sale va rămâne o surpriză.
Una dintre cele mai importante particularităţi ale campaniei “We Will Fix It” în România este că primele 300 de probleme înscrise şi validate vor fi premiate automat cu rucsacuri, mingi, şepci sau alte premii cu însemnele UEFA Champions League.
Prin urmare, ce se poate face dacă un important meci din UEFA Champions League coincide cu aniversarea unui membru al familiei sau se suprapune cu o importantă cină de afaceri? Luis Figo, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League şi Echipa UniCredit Fix It (formată din angajaţi ai băncii) se străduiesc să găsească cea mai bună rezolvare pentru tine.
“Aceasta campanie reprezintă o excelentă idee, deoarece îi implică atât pe fanii fotbalului dar şi pe cei care nu sunt suporteri”, spune Luis Figo, care promovează cu entuziasm campania şi îi încurajează pe oameni să participe pentru şansa de a-şi rezolva problema apărută din suprapunerea pasiunii pentru fotbal cu viaţa de zi cu zi.