Voxline, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, lanseaza pe piata din Romania primul blog specializat pe promovarea in mediul mobil – www.mobilemarketer.ro. Scopul proiectului este de a contribui cu noutati si sfaturi la dezvoltarea acestui canal de comunicare pe plan local.

MobileMarketer.ro este un blog care isi propune sa aduca in prim plan bune practici, noutati, opinii, tendinte si studii de caz, cercetari si statistici din domeniul marketingului in mediul mobil. Blogul va oferi atat informatiile de baza pentru cei ce descopera acum marketingul mobil, cat si idei si solutii pentru companiile care cauta sa isi diversifice activitatile. 

MobileMarketer.ro isi propune sa devina un centru de informare pentru companiile interesate de mobile marketing, furnizori de servicii, branduri si operatori de telefonie. 

”Ideea dezvoltarii acestui proiect a izvorat din obiectivul companiei Voxline de a sustine dezvoltarea canalului de comunicare mobil prin dezvoltarea unor campanii de promovare cat mai inovative, relevante pentru client, dar si pentru consumator. Mediul mobil ca platforma de marketing este inca la inceput in Romania, iar Voxline isi propune sa alimenteze constant nevoia de informare cu sfaturi, opinii, noutati despre crearea, implementarea si gestionarea mesajelor publicitare pe telefonul mobil”, spune Dan Virtopeanu, General Manager, Voxline Communication. 

Continutul informational al blogului va fi asigurat in principal de o echipa formata din Dan Virtopeanu (General Manager, Voxline) si Bogdan Apostol (Business Development Manager, Voxline). Alaturi de acestia vor fi invitati sa scrie si alti oameni din industria locala de publicitate si telecom. 

Ca forma de prezentare, proiectul a adoptat formatul unui blog, in parte, deoarece acest canal de comunicare a devenit astazi o cale eficienta de a transmite informatii in diverse comunitati. Este un mijloc actual si usor de parcurs, care permite actualizarea permanenta si rapida a informatiilor. 

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive. 

In cei peste 10 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, dintre care putem mentiona: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita; iar in 2005 devine primul operator de servicii  cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de catre TUV Thuringen. 

Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital). 

Printre clientii pentru care Voxline Communication care a derulat campanii de-a lungul timpului se numara jucatori importanti de pe piata locala, precum: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.