Compania VNU va trece printr-un proces de rebranding si va deveni The Nielsen Company, reafirmand angajamentul grupului de a crea o organizatie globala integrata care ofera solutii integrate, informeaza un comunicat The Nielsen Company.

“Nielsen este unul din marile nume din domeniul furnizarii de informatii si servicii” spune David L. Calhoun, Chairman & CEO al The Nielsen Company.  “De mai bine de 75 de ani, brandul Nielsen simbolizeaza cele mai inalte standarde de integritate, calitate si obiectivitate, dedicandu-se clientilor sai si contribuind la cresterea succesului acestora. Numele Nielsen este o sursa de mandrie pentru membrii organizatiei noastre si este acum numele cu care ne vom prezenta cu totii in fata clientilor nostri.” 

In cadrul procesului de rebranding VNU isi va schimba identitatea grafica si site-ul de internet, iar noua identitate va fi asimilata treptat pe parcursul anului 2007 de catre toate companiile din grupul Nielsen.   

“Nielsen este identitatea de baza care va fi adoptata de catre toate companiile grupului nostru”, a precizat David L. Calhoun, Chairman & CEO al The Nielsen Company.  

The Nielsen Company este o companie globala de informatii si media cu marci recunoscute in informatia de marketing (ACNielsen), in masurare si informatie media (Nielsen Media Research), si in informatii de afaceri (Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek) si targuri de profil.

Compania are sediul central in Haarlem, Olanda si New York, 42,000 de angajati si este prezenta in peste 100 de tari.

Sursa: Capital 19 Ianuarie 2007