Raiffeisen Bank este alaturi de clientii sai (comercianti si institutii publice) cu solutii prin care sa-i ajute sa depaseasca in siguranta aceasta perioada a pandemiei COVID19. In perioada 17 martie – 30 aprilie, banca a redus temporar, la 0, comisioanele aferente incasarilor prin card la POS si e-commerce, pentru comercianții si institutiile publice.

Masura se aplica tuturor celor care detin in prezent contracte de acceptare la plata a cardurilor cu Raiffeisen Bank. Prin acest demers, Raiffeisen Bank isi doreste sa incurajeze platile electronice la comercianti, dat fiind ca folosirea numerarului inseamna un risc ridicat de contaminare, se arată într-un comunicat.

Sfaturi pentru clienți

Sfaturile Raiffeisen Bank pentru clienți:

  • mergeti in agentiile bancii numai daca este absolut necesar si respectand indicatiile personalului bancar privind comportamentul de urmat in spatiul agentiei;
  • operatiunile bancare vor fi efectuate cu precadere pe canale online;
  • daca ati calatorit recent intr-una dintre tarile din listele rosie si galbena publicate de Ministerul Sanatatii va rugam sa amanati orice vizita in agentie;
  • daca sunteti in carantina, autoizolare sau alte situatii speciale si considerati ca veti avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugam sa apelati 0800800555;

Raiffeisen Bank isi asigura clientii ca activitatea de baza a bancii va fi asigurata si ca va continua sa ia toate masurile necesare pentru a-si proteja clientii, angajatii, partenerii. Raiffeisen Bank este o banca universala de top care deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 5.600 de companii. Reteaua bancii in Romania numara peste 400  de unitati, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de EPOS-uri si 210 de MFM (automate multifunctionale).

Pentru informatii suplimentare: [email protected];