Anunţ important pentru clienţii ING Bank din România.

Clienţii ING Bank, atenţionaţi să îşi actualizeze datele personale

Mulţi dintre ei au primit deja notificări din partea instituţiei bancare. Clienţii trebuie să îşi actualizeze datele personale, pentru a nu risca să îşi piardă accesul la cont.

Reprezentanţii ING Bank explică faptul că acest actualizarea periodică a datelor personale este necesară având în vedere Legea nr.129/2019, dar și Regulamentului BNR nr. 2/2019.

Potrivit mesajului respectiv, în cazul clienţilor ING Bank care nu reuşesc să îşi actualizeze datele personale în următoarele trei luni, banca va fi nevoită să închidă relaţia contractuală.

Riscă blocarea accesului la cont sau chiar încheierea relaţiei contractuale cu banca

„Deoarece legislația bancară în vigoare ne impune revizuirea periodică a datelor tuturor clienților, te rugăm să validezi datele tale personale cât mai repede pentru a evita blocarea contului/conturilor tale. Este vorba despre informațiile din actul tău de identitate, adresa de corespondență, țara de rezidență fiscală, locul de muncă sau numărul de telefon.

Pentru că termenul până la care era important să le validezi a trecut, în acest moment accesul tău la achiziția de noi produse a fost restricționat.

Dacă nu reușești să validezi datele până la 13-Noiembrie-2022, vom fi nevoiți să blocăm accesul la toate produsele pe care le deții la noi, inclusiv la contul/conturile tale. Restricția se va ridica imediat ce îți actualizezi datele.

Iar in situația nedorită în care nu îți revizuiești datele în următoarele 3 luni, din păcate vom fi nevoiți să închidem relația contractuală, dacă situația ta financiară va permite acest lucru”, se arată în mesajul primit din partea ING Bank.

„Ca bancă, avem obligația legală să obținem informații actualizate despre clienții noștri, în baza normelor interne de cunoaștere a clientelei, conform Legii nr.129/2019 și Regulamentului BNR nr. 2/2019. În acest scop, este posibil să avem nevoie și de alte informații față de setul minim menționat în legislație”, mai transmit reprezentanţii băncii.

Unde pot clienţii ING Bank să îşi actualizeze datele personale?

Potrivit mesajul citat, clienţii îşi pot actualiza datele, cel mai uşor, direct în Home’Bank, fără să fie nevoie să te deplasezi: intri în meniul “Datele mele” și urmezi pașii de acolo; trebuie să încarci și o poză a actului tău de identitate.

Dacă nu ai încă Home’Bank, descarcă aplicația pe telefonul tău din Google Play/App Store.

Dacă, din diferite motive, nu poți folosi Home’Bank, ai opțiunea de a merge în ING Office cu cartea de identitate si cu cardul de debit (dacă deții unul).