Această etapă face parte din procesul de tranziţie a produselor şi serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Până în acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicaţii, precum şi divizia de conţinut TV, respectiv toate televiziunile deţinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi şi la nivelul reţelei sale de magazine de prezentare. Schimbarea aduce un nivel sporit de interacţiune cu clienţii, care sunt consiliaţi de personalul companiei pentru a putea face o alegere cât mai potrivită cu necesităţile lor de comunicare.

Magazinul Digi este delimitat în mai multe zone: zona de consiliere şi vânzare servicii şi produse Digi pentru acasă, zona de consiliere şi vânzare Digi Mobil, unde clienţii au acces la gama variată de telefoane mobile şi zona de plată a facturii, unde clienţii îşi pot achita facturile lunare.

Programul magazinului Digi: Casierie și Vânzări, de luni până duminică, în intervalul 09.00 – 21.00.
Compania a prelungit în perioada sărbătorilor de iarnă, programul punctelor de prezență și a magazinelor Digi.
RCS & RDS a deschis şi alte magazine sub brandul Digi, în oraşele Bucureşti, Oradea, Constanţa, Galaţi, Cluj, Timişoara, Târgi Jiu, Pitești. Compania va moderniza gradual şi va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenţă proprii existente la nivelul întregii ţări.

RCS&RDS concurează pe piaţa de telefonie mobilă cu Orange, Vodafone şi Telekom, iar pe piaţa de televiziune cu UPC şi Telekom.