Vești pe piața media. Dan Pavel, jurnalist care a făcut parte din echipa „de start” a postului Aleph News, a decis să plece de la televiziunea de ştiri fondată de Adrian Sârbu.

Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, acesta a hotărât să semneze cu Antena 1 și deja face parte din echipa Observatorului de la Antena 1. Aceleași surse susțin că jurnalistul urmează să prezinte jurnalul sportiv în programele de ştiri de dimineaţă.

Mai exact, este vorba despre Observatorul de dimineaţă, din intervalul orar 6.00-8.00, din timpul săptămânii, care precede Neatza cu Răzvan şi Dani, Dan Pavel urmând să intre pe post de luni dimineață, 18 octombrie.

De menționat este faptul că, la Observatorul Antenei 1, Daniel Pavel lucrează, printre altele, alături de Felix Drăghici, care a mai fost angajat la Aleph News şi şef al sportului din Pro TV, dar şi de Andrei Rădulescu, actualul şef al Observatorului sportiv, şi el fost Pro TV.

De menționat este faptul că începând cu anul 2019, Dan Pavel a făcut parte din echipa Aleph News. Înainte de Aleph News, el a lucrat la Pro TV şi la Sport.ro pe o perioadă de zece ani și a-a ocupat, printre altele de o emisiune de dimineaţă la Pro X, a comentat meciuri şi a fost editor online. În ceea ce privește studiile absolvite, Dan Pavel a terminat ASE-ul.

Cum a evoluat Aleph News

Amintim faptul că pe lângă postul Aleph News, Adrian Sârbu a lansat posturile Smart TV şi Aleph Business. El a primit decizia de autorizare de la Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) pentru Smart TV şi Aleph Business. Deși a solicitat inițial licență și pentru postul Aleph Comedy, în final a renunțat la aceasta.

Smart TV, televiziunea în care sunt parteneri Adrian Sârbu şi Marius Tucă, a primit autorizarea din partea CNA şi de ieri a început să emită pe rețeaua RDS&RCS. Invitat permanent va fi jurnalistul Ion Cristoiu.

În ceea ce privește programele posturilor, acesta va aloca 40% din timpul de emisie unor programe informative. 2% din grilă este ocupat de programe educative și 4% de cele culturale, iar publicul țintă al postului tv este din mediul urban.

Potrivit datelor prezentate la CNA, Smart TV are un buget de investiţii în programe de aproape 2,1 milioane de euro. Dintre acestea, 1,6 milioane de euro vor fi investiţi în producţie locală, iar 460.000 de euro în achiziţie de programe. Investiţiile în echipamente se ridică la 150.000 de euro.