Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Tot mai multe branduri străine apar în România. Se extind rapid pe seama consumului în creştere

Autor: | | 1 Comentarii | 459 Vizualizari

Dimensiunea şi ritmul de creştere al economiei româneşti a convins în ultimii trei ani peste 30 de retaileri să îşi stabilească aici primele operaţiuni, potrivit companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Retailerul japonez Miniso, care comercializează o gamă diversă de accesorii, este unul dintre aceştia. Compania şi-a facut intrarea pe piaţa locală în urmă cu mai puţin de trei luni, iar obiectivul pentru 2018 în ceea ce priveşte numărul de deschideri a fost atins, planurile companiei fiind de a ajunge la un portofoliu de 40 de unităţi pe piaţa locală până în 2020.

Maine, retailerul va deschide şi primul său magazin stradal din România în Piaţa Romană. Miniso a închiriat pe bulevardul Magheru un spaţiu de 125 de metri pătraţi, tranzacţia fiind intermediată de firma de Cushman & Wakefield Echinox. Acesta va fi cel de-al patrulea magazin Miniso de pe piaţa locală, dupa unităţile inaugurate în centrele comerciale Mega Mall, Veranda Mall şi Iris Titan din Bucureşti.

„La fel ca Miniso, majoritatea retailerilor au deschis iniţial magazine în centre comerciale, dar observăm un interes în creştere şi pentru spaţiile stradale, consacrate ca destinaţii comerciale puternice. Piaţa Romană reprezintă unul din locurile din Bucureşti care beneficiază de un trafic semnificativ, fiind frecventat de liceeni, studenţi, cât şi de angajaţii care lucrează în clădirile din zonă, cu un profil similar cu cel al consumatorilor ţintă”, a declarat Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency în cadrul Cushman & Wakefield Echinox.

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii şi jucării înfiinţat în anul 2013, în Tokyo, de către designerul japonez Miyake Junya şi de un tânăr antreprenor chinez Ye Guof. Compania opereaza peste 3.000 de magazine în peste 70 de ţări la nivel global. Începând din 2017, brandul este prezent la nivel european în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia şi Ucraina si este recunoscut pentru preţurile accesibile, calitatea, utilitatea si designul propriu al produselor comercializate. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.