Rezultatele sondajului plasează AFI Palace Cotroceni ca fiind mall-ul care a beneficiat de cel mai bun vad comercial în 2010. Următoarea poziţie este aprig disputată de Băneasa Shopping City şi Bucureşti Mall. Dacă Baneasa Shopping City vizează populaţia cu venituri medii spre mari, Bucureşti Mall beneficiază încă de avantajul de a fi primul mall modern din capitală.

Situat pe locul trei, Unirea Shopping Center deţine avantajul locaţiei. După Unirea, Plaza România este următorul centru ca performanţă în viziunea retailerilor. Studiul cuprinde operatorii care au magazine deschise în centrele comerciale menţionate mai sus şi în special cei care se adresează segmentului populaţiei cu venituri medii. 

În 2009, Unirea Shopping Center şi Bucureşti Mall au ocupat primul, respectiv al doilea loc, în timp ce Băneasa Shopping City ocupa locul trei, iar Plaza România şi AFI Palace disputau locurile 4 şi 5.

Constanţa este fruntea

Comparativ cu 2009, nu a existat o schimbare majoră în topul primelor trei oraşe din ţara din punctul de vedere al performanţei înregistrate de magazinele retailerilor. Constanţa rămâne oraşul cu cele mai mari vânzări în centre comerciale (peste 30% din respondenţi au indicat Constanta), urmat îndeaproape de Cluj. Timişoara ocupă locul trei, cu toate că are o istorie îndelungată a retail-ului modern (încă din 2005), dar cel mai probabil este afectată de obiceiurile de consum ale populaţiei din zonă care încă îşi face cumpărăturile în oraşele de graniţă de pe teritoriul Ungariei.
Vânzări în creştere
Mai mult de jumătate dintre retailerii participanţi la studiu au simţit o apreciere a vânzărilor de până la 30%, în timp ce restul au înregistrat fie o stagnare a vânzărilor fie o scădere, însă într-un procent mai mic decât anul anterior.

Magazinele din cele mai bune centre comerciale din Bucureşti au înregistrat vânzări pe metru pătrat în medie cu 25% mai mari decât magazinele din cele mai bune centre comerciale din ţară. De remarcat faptul că diferenţa dintre performanţa magazinelor din Bucureşti şi ţară este sensibil mai mică faţă de 2009, când s-a înregistrat un ecart al vânzărilor de 40%.