Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Cupra Ateca, Škoda Fabia, smart EQ forfour, SsangYong Musso Pick-Up, Toyota Auris, Volvo V60

Autor: | | 0 Comentarii | 2941 Vizualizari

Capital vă prezintă cele mai noi modele de serie lansate la expoziția auto de la Geneva, de la începutul lunii martie. Multe dintre acestea vor ajunge și pe șoselele din România în lunile următoare.

Cupra Ateca (Seat)

Începând din acest an spaniolii de la Seat – divizie a grupului Volkswagen – au decis să îşi creeze propria marcă sport. Astfel, vehiculele cu veleităţi sportive vor purta numele Cupra. Conform celor de la Seat, brandul Cupra a fost creat cu scopul de a cuceri un nou segment de pasionaţi auto, şoferii care sunt în căutarea unei reinterpretări a esenţei sportivităţii, prin combinarea unicităţii, sofisticării şi performanţei. Primul exemplu este Cupra Ateca, varianta mai spectaculoasă a deja cunoscutului SUV Seat. Vehiculul este propulsat de un  motor TSI de 2.0 litri care dezvoltă 300 CP.

 

Škoda Fabia

Alături de modelul Kodiak L&K (Laurin & Klement), de variantele RS ale modelelor Superb şi Octavia şi de conceptul Vision X, cehii de la Škoda au prezentat la GIMS 2018 un facelift al modelului Fabia. În exterior se remarcă subtile modificări ale designului şi blocuri optice cu LED, iar în interior panoul de bord şi scaunele au fost modernizate. Gama de sisteme de asistenţă pentru şofer şi dotările „Simply Clever” au fost, de asemenea, din nou extinse, iar linia de motoare alimentate cu benzină este mai bine adaptată la segmentul în care se încadrează Fabia.

 

smart EQ forfour

Deşi mulţi aşteptau premiera modelelor electrice EQ A şi EQ C ale Mercedes-Benz, grupul Daimler a ales să prezinte la Geneva noile smart EQ fortwo şi forfour. Integrate în aşteptata familie EQ a grupului german, acestea sunt destinate traficului urban care are nevoie de o rapidă trecere de la modele poluante la vehicule „verzi”. Alături de cele două modele smart electrice, germanii au prezentat şi un nou tip de staţie de încărcare rapidă, de 22 kW, precum şi un set de aplicaţii „smart EQ control”.

 

SsangYong Musso Pick-Up

Revenirea mărcii SsangYong în lumea bună a producătorilor cu noutăţi la saloanele internaţionale s-a făcut remarcată şi la Geneva. După prezentarea SUV-ului Rexton, coreenii au decis să lanseze pe piaţă un pick-up cu numele Musso care înlocuieşte Actyon Sports. Construit pe aceeaşi platformă cu Rexton, Musso împarte arhitectura de caroserie pe şasiu pentru a oferi un vehicul utilitar cu aptitudini în teren accidentat şi o siguranţă crescută mulţumită şasiului modular şi sistemului de tracţiune integrală. Musso este propulsat de un turbodiesel de 2.2 litri cu o putere maximă de 181 CP şi un cuplu de 400 Nm.

 

Toyota Auris

 

Aflat printre surprizele plăcute de la GIMS 2018, noul model Auris al niponilor de la Toyota a suferit modificări radicale. Pe lângă aspectul mult mai modern şi atractiv, Auris va renunţa parţial la motoarele termice pentru propulsia hibridă. Astfel, în noua gamă va fi diponibil un singur motor alimentat cu benzină de 1.2 litri. În schimb, vor exista două sisteme hibrid, 1.8 litri – 122 CP şi 2.0 litri – 180 CP. A treia generaţia Toyota Auris este asamblată pe „Toyota New Global Architecture”.

Volvo V60

Construit pe platforma Scalable Product Architecture (SPA), folosită şi în construcţia modelului XC60 şi a celor patru modele de top din seria 90, noul Volvo V60 se adresează în special familiilor, iar sistemele de propulsie includ atât motoare diesel sau alimentate cu benzină cât şi variante hibrid. Lider în tehnologiile de siguranţă, Volvo încearcă şi impunerea unui nou sistem de utilizare denumit „Care by Volvo”. Acesta oferă accesul la o maşină printr-un abonament cu o sumă fixă lunară în locul deţinerii automobilului.

Foto © RS

Detalii despre conceptele importante prezentate la Geneva International Motor Show (GIMS) puteţi găsi mâine, pe www.capital.ro

Articol publicat în Suplimentul Auto Capital distribuit gratuit împreună cu revista din 19 martie 2018.

Citeşte şi: 

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: McLaren Senna, Mercedes – Benz Clasa A, Mercedes – Benz Clasa C, Mitsubishi Outlander PHEV, Peugeot 508, Range Rover SV Coupe

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Jaguar i-PACE, Jeep Wrangler, Kia Ceed, Lamborghini Huracan Performante Spyder, Lexus UX, Mazda6 Combi

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Ferrari 488 Pista, Ford Ka+ Active, Ford Edge, Honda CR-V, Hyundai Kona Electric, Hyundai Santa Fe

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Audi A6, Bentley Bentayga Hybrid, BMW X4, Bugatti Chiron Sport

Tehnologia maşinilor viitorului, ascunsă în zăpezile din Suedia

Vânzările de autoturisme noi cresc cu 33%. Majorare moderată a pieţei second-hand

SUPLIMENT AUTO CAPITAL: Robotizare accelerată

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.