Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Škoda prezintă un facelift al modelului Fabia la Geneva Motor Show

Autor: | | 1 Comentarii | 577 Vizualizari

Conform producătorului ceh, modelul a fost actualizat în numeroase privinţe. Designul modificat al părţilor din faţă şi din spate conferă exteriorului eleganţă şi dinamism.

Pentru prima dată, sunt disponibile farurile cu LED şi blocurile optice spate cu LED. La interior, privirile sunt atrase de panoul de instrumente cu design nou şi de scaunele cu modele noi. Gama de sisteme de asistenţă pentru şofer şi dotările Simply Clever a fost, de asemenea, din nou extinsă. Începând din martie, Škoda Fabia şi Fabia Combi vor fi propulsate de motoare pe benzină mai eficiente şi agile, gama fiind compusă din patru unităţi cu puteri între 60 şi 110 CP.

Tot la ediţia din acest a a Geneva International Motor Show (GIMS), Škoda va prezenta Vision X,  un studiu cu design emoţional, orientat spre sustenabilitate şi agilitate. Prin acesta producătorul auto din Cehia îşi dezvăluie viziunea asupra crossover-ului modern, precum şi primele informaţii cu prvire la al treilea model al familiei de succes a SUV-urilor sale. Studiul transferă într-un alt segment auto limbajul de design caracteristic folosit deja pentru modelele SUV ale mărcii. Touchscreen-ul de mari dimensiuni este nou şi permite noi concepte de operare pentru infotainment şi conectivitate. Sistemul hibrid de propulsie este cu adevărat inovator, îmbinând un motor turbo cu patru cilindri alimentat cu CNG (gaz natural comprimat), cu un sistem electric de propulsie, astfel că permite valori extrem de reduse pentru consum şi emisii.

Škoda Kodiaq L&K, un  alt exponat de la GIMS, se diferenţiază prin elementele de design distinctive şi gama de dotări exclusive incluse în dotarea standard. Versiunea premium a SUV-ului de talie mare dispune de jantele Sirius din aliaj uşor, de 19 inchi, de faruri full-LED, de bandouri cromate pe grila radiatorului, precum şi de barele de protecţie specifice modelului, în faţă şi în spate. La interior, tapiţeria din piele şi bandourile decorative cu design unic accentuează eleganţa şi rafinamentul versiunii Škoda Kodiaq L&K. Gama de motoare a SUV-ului de talie mare a fost, de asemenea, actualizată pentru lansarea pe piaţă a versiunii Škoda Kodiaq L&K. Astfel a intrat acum în gamă motorul pe benzină 1,5 litri TSI care generează 150 CP. Nou este şi motorul 2,0 TSI cu 190 CP.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.