Supermarketurile din Rusia se extind în Europa! MyPrice ar putea apărea în România

În ciuda sancțiunilor impuse Rusiei din cauza războiului din Ucraina, afaceriștii ruși reușesc să intre pe piața europeană. Rusia își mărește prezența comercială în Europa, deschizând mai multe supermarketuri rusești.

De exemplu, lanțul de magazine MyPrice vrea să se extindă și în alte state din Europa, inclusiv în România. Rușii vor să deschidă magazine în București și în Brașov. Magazinele rusești promit prețuri mici și reduceri mari.

Supermarketul MyPrice, cunoscut pentru extinderea sa în UE, va vinde somon din Letonia, cârnați din Lituania și ulei de floarea-soarelui din Polonia. MyPrice va folosi modelul „siberian”, adică va avea costuri foarte mici, datorită gamei bogate de produse.

MyPrice
SURSA FOTO: mypricestore.com
MyPrice (3)
SURSA FOTO: mypricestore.com

În Belgia, deja au deschis trei magazine. Astăzi, 12 aprilie 2024, va fi inaugurat al patrulea magazin la Anvers. Afaceriștii ruși planifică să deschidă al cincilea magazin în Bertrix, luna aceasta. Caută în continuare noi locații.

În prezent, oamenii din România au nevoie de supermarketuri cu prețuri accesibile. În unele piețe, de exemplu, un kilogram de cartofi noi costă 14,99 de lei. În alte zone, o pungă de urzici de 250 de grame costând 10 lei, iar un kilogram poate costa 50 de lei, depășind astfel prețul unui kilogram de carne de pui sau carne de porc.

În supermarketurile locale, o jumătate de kilogram de urzici costă 18,99 de lei (38 de lei pe kilogram).

Despre MyPrice

„MyPrice” este cel mai mare lanț de magazine cu prețuri reduse din Europa de Est.

Este prezent în peste zece țări europene. A început să opereze în Belgia din anul 2020. Planifică să se extindă rapid, ținând cont de cerințele și nevoile clienților.

Oferă clienților săi cele mai bune prețuri, lucru posibil datorită colaborării directe cu producătorii, controlului strict al costurilor și a unei marje comerciale reduse. La MyPrice, clienții plătesc pentru produse, nu pentru un brand. Magazinele sale sunt ușor accesibile și oferă posibilitatea de a face rapid cumpărături esențiale.

Are termeni de colaborare clari pentru furnizori și proprietari. Clienții MyPrice sunt persoane care doresc să economisească timp și bani, scrie pe site-ul oficial al companiei rusești.