Hotmail bug
Utilizatorii platesc deseori pentru folosirea e-mail-urilor gratuite. Hotmail, unul dintre cele mai cunoscute servicii de e-mail, are un bug. Microsoft a oprit serverul de mail timp de doua ore, pe data de 30 august, dupa ce doua site-uri de web europene au alertat compania, anuntand ca orice utilizator de Internet poate accesa orice cont de pe server, fara parola, atata timp cat numele utilizatorului figura in baza de date a acestuia. Pericolul consta in faptul ca orice persoana putea sa citeasca corespondenta alteia, mergandu-se pana la preluarea totala a contului de mail. Microsoft a angajat o firma exterioara care sa gaseasca cauzele acestei brese.

SONY ameninta
Gigantul japonez Sony si-a prezentat planurile cu privire la noua consola de jocuri PlayStation 2. Ei vor sa transforme produsul intr-o unealta care sa impinga continutul electronic in casa. Noua urna cu jocuri doreste sa devina un competitor serios pentru PC-uri si unelte de retea. Sony este foarte increzator in viitorul produsului sau. Phil Harrison, vicepresedinte pentru dezvoltare si cercetare, declara: „Ii va lua mult PC-ului si altor produse competitoare sa ne ajunga din urma”.

Acord pentru 2000
Statele Unite si Rusia vor semna un acord, saptamana viitoare, in domeniul militar, cu privire la problema anului 2000. Ofiteri ai ambelor armate vor forma un grup de supraveghere, pentru a preveni eventualele anomalii generate de calculatoarele militare. Grupul se gandeste la alarme false cu bombardamente generate de computer. O sursa care a dorit sa ramana anonima declara ca 20 de ofiteri rusi vor fi incartiruiti la Comandamentul Spatial General de la Colorado Springs, formand, impreuna cu americanii, „Centrul pentru stabilitate strategica si Y2K”.

Interactiv TV
Un consortiu format din grei ai economiei mondiale, incluzandu-i pe Intel, Microsoft, Sony si Disney, a anuntat ca vor sa dezvolte o tehnologie care sa faca televiziunea cat mai interactiva. Se vorbeste despre posibilitatea de cumparare direct prin intermediul televizorului, chiar in momentul in care ruleaza o reclama comerciala la un produs de care aveti nevoie sau de obtinerea de statistici detaliate, de care puteti dispune in timpul meciului de fotbal urmarit.