Stirile Kanal D sunt o sursa zilnica de informatii de actualitate pentru telespectatorii din Romania, drept dovada stau si audientele uriase inregistrate de programul informativ, difuzat ieri, 30 ianuarie. 

Jurnalul de pranz, difuzat in intervalul 12:00 – 13:00,  prezentat de Silvia Ionita a pozitionat televiziunea pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat pe segmentul de public Comercial, cat si pe cel National.

In randul publicului cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, programul a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de 100.000 de romani si a inregistrat o cota de piata de aproape 20%.

Si publicul din intreaga tara a stat cu ochii pe Stirile Kanal D de la ora 12:00, informatiile obiective, de actualitate fiind urmarite de aproape 700.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzxarii lor.

Miercuri, 30 ianuarie, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 18,0% cota de piata, pe targetul Comercial, si 3,8% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National.