"Am suplimentat numărul de servere pentru ca site-ul să facă faţă traficului. Ne aşteptăm ca peste 700.000 de oameni să intre mâine pe eMAG.ro", declara ieri pentru Capital Radu Apostolescu, vicepreședinte și director de dezvoltare eMAG.

În ciuda creşterii numărului de servere, site-ul a picat, pe ecran apărând o pisică şi mesajul “Nu e vina mea, sunteti prea mulţi… repar cât pot de repede”.

"După prima oră, ca să fim exacţi, între 5 şi 6 dimineaţa de la startul promoţiilor de Black Friday am avut peste 100.000 vizitatori unici şi aproximativ 4.600 comenzi", a scris Apostolescu pe blogul companiei.
Până la ora 10.00, campania Black Friday a generat pe eMAG:

– 400.000 vizitatori unici (~2% din populaţia României)

– aproximativ 34.000 produse comandate dintre care circa 28.000 din promoţia specială de Black Friday

– valoarea aproximativă a comenzilor până la ora 10.00: 4 milioane euro

"Impactul campaniei a depăşit orice aşteptari dacă ne raportăm la orice alt eveniment din istoria comerţului din România. Încercăm să suplimentăm cantităţile de la furnizori pentru promoţiile speciale. Vă reamintim că orice alt produs, în afara promoţiilor speciale, are astăzi 10% discount pe loc. Livrarea comenzilor se va face în tot cursul săptămânii viitoare, folosind capacitatea maximă de transport a curierilor", se arată pe blogul magazinului online.