Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Schimbări la cea mai mare companie din România. Antoine Doucerain, numit director general al Automobile Dacia

Autor: | | 0 Comentarii | 1332 Vizualizari

Yves Caracatzanis își încheie, la finele acestei luni, mandatul de director general al Automobile Dacia și Groupe Renault România, iar de la 1 mai postul acestuia va fi preluat de Antoine Doucerain, care are o vechime de 25 de ani în cadrul grupului Renault.

Antoine Doucerain îi va fi subordonat lui Nicolas Maure, director de operaţiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia, din care face parte şi România, a anunţat compania într-un comunicat remis presei.

"Aş dori să îi mulţumesc şi să-l felicit pe Yves Caracatzanis pentru implicarea sa, conducând echipele talentate din România: lansarea industrială şi comercială a Noului Duster - marca Dacia depăşeşte propriile recorduri istorice de vânzări în Europa, iar modelul nostru de business, Global Access, din faza de design şi până la post-vânzare, reprezintă un atu incontestabil pentru Groupe Renault.", a declarat Nicolas Maure, care s-a aflat la conducerea Automobile Dacia anterior lui Yves Caracatzanis.

Antoine Doucerain îi succede lui Yves Caracatzanis, care va prelua o altă funcţie în cadrul Groupe Renault.

"Contez pe Antoine Doucerain pentru menţinerea acestei dinamici, pentru că România, mai mult ca niciodată, are un rol cheie în planul strategic de dezvoltare al Groupe Renault, Drive the Future", a mai spus, în comunicat, Nicolas Maure, director de operaţiuni Groupe Renault pentru Regiunea Eurasia.

Cine este Antoine Doucerain

Antoine Doucerain activează în cadrul grupului Renault din anul 1993. A debutat în cadrul Direcţiei de Inginerie Logistică din cadrul Renault, apoi şi-a continuat cariera în domeniul Fabricaţiei, mai întâi la uzina din Douai, unde ocupă succesiv posturile de şef departament Montaj, director Tehnic, director adjunct Fabricaţie, iar mai apoi, în 2010, a fost numit director al uzinei din Maubeuge, unde asigură  lansarea Kangoo ZE şi pregătirea modelului Citan pentru Daimler.

 

În 2012, Antoine Doucerain merge în Brazilia pentru a coordona crearea unei noi uzine Nissan şi începerea producţiei modelelor Micra şi Versa. Din mai 2015 se întoarce în Franţa şi ocupă funcţia de director industrial, asigurând coordonarea a 8 uzine ale Renault (Polul industrial Vest) cu un nivel ridicat de performanţă.

Groupe Renault este constructor de automobile din anul 1898, fiind prezent în 127 de ţări. În 2017, compania a raportat 3,76 milioane de vehicule vândute.

În 2016, Groupe Renault România a depăşit 5 miliarde de euro, cifră de afaceri. Grupul, pentru care lucrează 17.000 de angajaţi, este lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.