De joi, 4 ACE este agentia de relatii publice a ghidului saptamanal de informatie culturala si petrecere a timpului liber, SAPTE SERI. Agentia a fost aleasa pentru a se ocupa de serviciile de consultanta, reprezentare si promovare a imaginii de companie si de produs ale ghidului.



Agentia va concepe si implementa activitati de relatii publice si publicity, la nivel central si local, avand ca scop principal promovarea valorilor SAPTE SERI si intarirea pozitiei de lider pe care acesta o detine in piata.



“Parteneriatul cu agentia 4 ACE reprezinta unul dintre primii pasi pe care ii facem in sensul extinderii business-ului si promovarii valorilor brand-ului SAPTE SERI. Pentru sfarsitul anului 2005 si inceputul anului 2006 ne propunem extinderea retelei la nivel local, dezvoltarea structurii editoriale, precum si stabilirea unei mai intense comunicari intre ghid, utilizatorii si partenerii sai. Ne propunem, de asemenea, ca prin puterea brandului si a parteneriatelor strategice de lunga durata, sa derulam campanii sociale si caritabile, care sa ne aduca in centrul problemelor reale cu care se confrunta societatea romana.”, a declarat Adriana Petrescu, Director Strategie Kopa Publicatii Grup.



SAPTE SERI se distribuie gratuit in 60 000 de exemplare in peste 2000 de locatii din Baia-Mare, Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Oradea, Satu-Mare, Timisoara.



4 ACE este o agentie specializata in activitatea de relatii publice si publicity, din portofoliul agentiei facand parte ARtelecom, ASUS, Autoconstruct, BenQ, Elmiplant, Flamingo Computers, iDieta.ro, MTV, Paper Plus.





Sursa: Capital, 15 septembrie 2005