Una dintre cele mai cunoscute si raspandite francize originare din Italia, Coka Club, specializat in dezvoltarea de saloane de bronzat, prospecteaza oportunitatile de extindere pe piata romaneasca, pe care este prezenta din 2004 printr-o unitate deschisa in Bucuresti.

Expansiunea la nivel national este coordonata prin intermediul MasterFrancizei pentru Romania. Oficialii companiei italiene promit viitorilor parteneri o afacere la cheie, care poate asigura castiguri maxime intr-un domeniu neexploatat suficient, dar cautat din ce in ce mai mult de publicul roman.
Coka Club, infiintat in urma cu 20 de ani, are deschise in prezent in Italia un numar de 50 de centre de bronzat.


Instalatiile de bronzat – certificate de Uniunea Europeana si cu autorizatii de profil din SUA – sunt dotate cu filtre speciale care permit trecerea numai a unui anumit spectru de ultraviolete, de tip A, cele mai “blande” pentru piele, dar si cu sistemul TurboTan, care reduce la jumatate timpul de bronzare.


Nici un aparat nu este inchis, fiind eliminata astfel senzatia de claustrofobie specifica aparatelor de tip neon, iar lampile dispuse tridimensional asigura o bronzare uniforma a corpului.
In plus, Coka Club poate fi considerat un centru de relaxare si infrumusetare prin varietatea de creme propuse si prin ambient.


Sistemul de franciza propune un nivel de investitie total de 40.000-45.000 euro, suma ce include atat taxa de intrare in retea, cat si alte costuri relevante de start-up.


Durata contractului este de cinci ani, iar redeventa perceputa este de 6% din cifra de afaceri. Pentru extinderea retelei sunt vizate cu precadere orasele cu peste 70.000 de locuitori.
Viitorii parteneri au posibilitatea sa achizitioneze aparatele de bronzat in sistem leasing si primesc din partea MasterFrancizorului suport in ceea ce priveste selectionarea si trainingul angajatilor, organizarea de cursuri periodice si gratuite, mediatizarea, asistenta tehnica si garantia totala a aparatelor timp de 24 de luni, precum si asistenta comerciala, legala si fiscala, campanii de publicitate, software si materiale promotionale.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.