Agentia de comunicare online ROMNET a construit in doua luni platforma de discounturi Scotian.ro (www.scotian.ro).

Echipa ROMNET care a lucrat pentru site-ul de discount-uri a fost compusa din 5 persoane: Mariuca TOCAE account manager, Rocsana MARIN, account executive, Razvan FORSEA senior web designer, Mirela CHITUC – web developemnt coordinator, Bogdan CIOCOIU – junior web developer. “Pentru a ne asigura ca Scotian.ro functioneaza la parametrii normali, dar si pentru a elimina orice problema inerenta in dezvoltarea proiectelor de acest gen, ne-am asumat inca 20 de zile de mentenanta dupa lansarea oficiala a acestuia” declara Mariuca Tocae, account managerul ROMNET.

In aceasta perioada Scotian.ro se afla in stadiul “BETA final”, moment foarte important pentru monitorizarea comportamnetului vizitatorilor, in ambele ipostaze: potentiali cumparatori sau retaileri. Comparat cu alte proiecte derulate de ROMNET, Scotian.ro poate fi catalogat drept unul complex, dar nu neaparat dificil, “gradul sau de difcicultate vine din detaliile atat de necesare partii de usabilitate” sustine Mariuca.

ROMNET a oferit celor de la Paprika servicii full-service de comunicare online: “Am inceput cu  gandirea stragiei de business, a urmat partea de proiectare, apoi ne-am suflecat manecile, am inrosit mess-ul si am lucrat la realizarea si implementarea intregii solutii” spune Mariuca Tocae. Dupa faza de lansare, acum pe Scotian.ro sunt deja accesibile aproximativ 1500 promotii de la 500 companii. “Acum lucram impreuna cu cei de la  Paprika la cateva actiuni de promovare online, lucru facilitat de unicitatea proiectului. Ma refer aici la faptul ca desi exista in momentul de fata cateva directore oarecum similare, Scotian.ro este singurul site care acopera toate tiputrile de promotii si nu doar pe cele legate de pret.” spune Mariuca.

“Scotian.ro este un proiect care mi-a placut in mod deosebit prin faptul ca vine intr-un moment in care ar trebui sa fim cu totii scotieni, adica sa fim mai atenti la cat platim pe ce pe ce cumparam.” este de parere Mariuca Tocae.

Alte proiecte in care este implicata agentia ROMNET in aceasta perioada tin de relansarea Stirauto.ro, publicatie online care apartine agentiei, dar exista si alte cateva proiecte speciale – “campanii creative” – pentru companii din zona auto, pharma si telecom.

ROMNET™ este o agentie web specializata in strategii de comunicare si marketing online, prezenta pe piata inca de la inceputul activitatii pe web-ul romanesc, in urma cu 10 ani. Printre clientii ai ROM NET se numara branduri internationale precum Bechtel, Holcim, Renault sau Volvo, cat si companii romanesti: APIA, Expotek, HotNews.ro, International Leasing, Staer.