Anunțurile pentru mașini mai ieftine de 2.000 euro au primit cele mai multe contactări, iar anunțurile cu cele mai multe vizualizări au fost pentru mărcile de mașini Volkswagen, Opel și Renault, se arată într-un raport al celor de la Olx.ro.

”Am început anul în forță. Din punct de vedere financiar, proiectul OLX.ro a înregistrat în primul trimestru o creștere de peste 450% a veniturilor față de aceeași perioadă din 2015. Batem recordul de audiență în fiecare lună, ocupând primul loc în clasamentul SATI și livrăm valoare net superioră față de celelalte opțiuni de pe piață utilizatorilor care pun lucruri la vânzare pe OLX.ro.” menționează Cristina Gheorghițoiu, General Managers Naspers Classifieds România.

Conform unei cercetări realizate recent alături de compania Reveal Marketing, OLX.ro este cel mai eficient site de anunțuri de pe piața locală pentru vânzarea unei mașini. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 160 de anunțuri încărcate simultan pe OLX.ro și pe alte două platforme de anunțuri cu publicare gratuită relevante pentru piața auto online, mai exact un site specializat în zona auto și unul generalist.

În medie, în primele 14 de zile de la publicarea anunțurilor se înregistrează 1.935 de contactări trimise prin mesageriile interne ale site-urilor, telefon sau SMS. Dintre acestea 80% sunt pentru anunțurile publicate pe OLX.ro. Mai mult, 84% dintre vânzătorii de pe OLX.ro au discutat cu cel puțin un cumpărător. În cazul celorlalți doi jucători, doar 42%, respectiv 27% dintre vânzători au primit un mesaj.  De asemenea, în primele două săptămâni de la postarea anunțului, vânzătorii de mașini de pe OLX.ro primesc aproximativ 9,7 mesaje de cumpărare, față de 1,7 si 0,7 cât a fost media pentru celelalte două platforme incluse în raport. În plus, OLX.ro s-a detașat față de ceilalți competitori direcți și în ceea ce privește numărul de vizualizări pentru fiecare anunț, înregistrând o medie de 525.