Peste 1.000 de vinuri provenite de la circa 100 de producători locali şi străini vor fi la dispoziţia vizitatorilor târgului, în perioada 25 – 27 aprilie. ”În momentul de faţă, din păcate, nu finanţează nimeni studii de piaţă serioase. Neexistând bugete, există numai o serie de simulări de sondaje. Consumul fiscalizat în România este de 24 de litri pe cap de locuitor, ceea ce ne situează pe locul nouă. Dintre aceştia, 15% sunt vinuri peste medie. Super premium sau premium, este greu de definit. Pe zona urbană, rămânem cu un comportament de consum similar celui din Europa, deci putem spune că suntem undeva la 5% din consumul fiscalizat pe vinuri premium şi super premium”, a declarat Păduraru la deschiderea Târgului Internaţional de Vinuri Goodwine.

La ediţia de primăvară a Târgului Internaţional de Vinuri GoodWine de la Romexpo participă producători români, importatori, distribuitori şi companii din domenii conexe, care vor aduce în faţa vizitatorilor o ofertă vastă de vinuri, din care câteva sute vor fi prezentate în premieră vizitatorilor.

”România exportă, în prezent, pe pieţe mature, în SUA, Canada, Germania, China, Japonia, Israel, Polonia. Există o deschidere în acest sens şi pe piaţa autohtonă, care absoarbe foarte bine produsul românesc. Consumul este în creştere, în special la cel fiscalizat. Cele mai bine vândute la export sunt cupajele dintre soiurile autohtone şi cele străine, iar piaţa HoReCa este şi ea în creştere”, a mai spus Cătălin Păduraru. (Sursa: Agerpres)