Peste 45 de expozanţi autohtoni şi internaţionali şi-au anunţat prezenţa la acest eveniment, pentru a-şi prezenta conceptul de afacere şi a identifica eventuali parteneri.

Numărul francizelor existente în România ajunsese, la sfârşitul anului 2006, la aproximativ 280, dintre acestea 76 fiind autohtone, arată un studiu realizat recent de CHR Consulting. Potrivit acestuia, numărul francizelor autohtone este în continuă creştere.
Euro-GSM, companie cu o experienţă de zece ani în soluţii specializate de telefonie mobila anunţă, în premieră la salonul RoFrancize 2007, lansarea programului de franciză. Francizarea conceptului Euro-GSM se va lansa în România în aprilie 2007, la aniversarea a zece ani de existenta a companiei. Sistemul de franciză Euro-GSM este gândit ca o cooperare strânsă între compania-mamă şi investitorii în franciză, în care consultanţa, trainingul, comunicarea şi sprijinul reciproc sunt cheia succesului afacerii.

De asemenea, WU Xing, restaurant cu specific chinezesc cu livrare la domiciliu, este deja în căutare de parteneri în ţară, doritori să iniţieze această afacere, care şi-a dovedit eficienţa în Bucureşti.
GETT’S – salon de coafură şi înfrumuseţare, având în prezent deschise trei unităţi, Silvian – concept de cofetărie, Frido – concept de magazin de vânzare produse pentru animale – şi Optinova – reţea de optică medicală-  sunt alte câteva companii care intenţionează lansarea afacerii prin acest sistem.
Un interes tot mai mare pentru piaţa noastră îl au şi francizele din Ungaria. Mărcile AbOriginal – concept de modă şi Engel & Volkers – franciză imobiliară, doresc să-şi extindă reţeaua pe teritoriul României.
La capitolul idei originale de afaceri în franciză, putem aminti SpaceArt, ce constă în decoraţiuni interioare unicat, dar şi Balloide Photo, concept francez de fotografie aeriană. Numărul de francize în servicii este de circa 162. Dintre acestea, în domeniul food pot fi evidenţiate mărcile: Bella Italia, Pizza Cono (concept nou-intrat în ţară în 2006), restaurant Shanghai, Gloria Jean’s şi Juice Zone. Nivelul de investiţie pentru aceste afaceri în franciză porneşte de la câteva mii de euro şi ajunge la circa 100.000 de euro în cazul cafenelelor şi restaurantelor fast-food.