Potrivit reprezentanților Arsis, estimarea are la bază vânzările mai mari de telefoane smartphone, precum și lansarea www.arsis.ro, care va aduce 4-5 % din veniturile companiei. Arsis.ro reprezintă o relansare a paginii web a celui mai extins lanț de magazine telecom.

”Din acest moment, Arsis se va concentra masiv pe nișa de retail online și, în plus, noile funcții ale website-ului vor permite plata în rate a produselor, dar și vânzarea serviciilor Vodafone pe care toate magazinele noastre le au în prezent”, a declarat Bogdan Dobrescu, directorul general al Arsis Trading.

Anul acesta, oficialii Arsis estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 10-12% față de 2013. În primul semestru din 2014, creșterea a fost de 4%, până la 13,1 milioane de euro, comparativ cu perioada similară a anului trecut. ”În privința vânzărilor online, preconizăm că acest tip de retail ne va aduce o creștere a vânzărilor cu 25% în perioada octombrie – decembrie a acestui an, bazându-ne pe promoții frecvente, discount-uri semnificative și o cerere susținută pe piața produselor pe care www.arsis.ro le va comercializa în exclusivitate sub propriile brand-uri Cellara, Mobix și Mobiama", a mai spus Bogdan Dobrescu.

Numărul total de produse comercializate pe www.arsis.ro este de câteva mii, având pe fiecare dintre categoriile web (telefoane, accesorii, tablete) în jur de 150 de produse diferite. Potrivit lui Dobrescu, până la finele anului, Arsis va deschide magazine în Auchan Drumul Taberei și în Carrefour Târgu-Jiu. ”Anul viitor, ne vom concentra pe optimizarea rețelei teritoriale și pe îmbunătățirea profitabilității. Nu vom mai deschide magazine în ritmul anilor anteriori”, a subliniat Dobrescu. În prezent, rețeaua teritorială numără 160 de magazine.