„Pentru 2012 preconizăm o creştere a afacerii cu 20%, valorificând potenţialul pieţei pentru segmente de produse precum gemuri, dulceţuri şi compoturi. Ne-am propus şi creşterea exporturilor care să contribuie cu circa 10% la realizarea cifrei de afaceri, menţinând partenerii externi actuali şi orientându-ne totodată către noi pieţe de desfacere, de exemplu Rusia”, declară Dan Mutu, proprietar Râureni.

În acest an conservele de legume (murături, legume pentru mâncare, mâncare gata preparată) au contribuit cu 47% la realizarea cifrei de afaceri, fiind urmate de oţet – 18%, gemuri – 16%, compoturi – 9%, dulceaţă – 8%, şi siropuri – 2%.

Fabrica Râureni a fost achiziţionată la sfârşitul lui 2008, cu peste 4,5 milioane euro. În perioada 2008-2011, familia Mutu a investit aproximativ cinci milioane euro în modernizarea şi retehnologizarea fabricii. În paralel, familia Mutu a investit aproximativ două milioane de euro în ferma proprie de la Drăgăşani: utilaje agricole şi sisteme de irigaţii, depozite, sisteme de cântărire şi sortare.

„Peste 30% din legumele şi fructele folosite la fabricarea conservelor provin de la ferma proprie din Drăgăşani. Reţetele pe care le folosim sunt tradiţionale şi fără conservanţi, de aceea calitatea materiei prime este foarte importantă. Ne adresăm segmentelor de piaţă premium şi mediu. Castraveţii în oţet, zacusca, dulceaţa de vişine şi gemul de caise sunt printre cele mai bine vândute produse Râureni”, explică Dan Mutu.

Râureni, înfiinţată în 1968, este una dintre cele mai cunoscute mărci româneşti de conserve din legume şi fructe. În prezent Râureni produce peste 50 de tipuri de conserve.

Produsele Râureni sunt prezente şi pe pieţele internaţionale din ţări precum Italia, Spania, Germania, Anglia, Austria sau Canada. Compania Râureni este parte a Grupului Annabella.