În această perioada, Raiffeisen Bank este alături de clienți, angajați, parteneri și furnizori cu soluții care să îi sprijine în situația provocată de pandemia COVID 19.
Eforturile băncii sunt direcționate către angajați și clienți prin măsuri care să asigure protecția lor, măsuri de igienă și limitarea răspândirii infecțiilor, de deservire în condiții bune a clienților.
În continuare, prezentăm pe scurt principalele măsuri pe termen scurt pe care le-am luat, urmând să adaptăm tot ceea ce facem în funcție de evoluția situației.

Pentru clienți:

Clienții noștri sunt rugați să opteze pentru utilizarea aplicațiilor de mobile și online banking în această perioada și să nu facă vizite în agenții decât dacă este strict necesar și cu respectarea regulilor publicate de autorități privind distanța față de alte persoane, precum și numărul de persoane care să se afle într-o încăpere.

Clienții persoane fizice ai băncii care au credite în derulare au, majoritatea, posibilitatea prevăzută deja în contracte, de a opta pentru o pauză de până la 3 luni la plata ratelor. În același timp, pentru clienții care nu au o astfel de opțiune, dar au dificultăți temporare la plata ratelor, vom găsi soluții individualizate. Ambele categorii de clienți sunt rugate să sune la 0800800555 (de luni până vineri între 9.00-20.00).
Colegii noștri din zonele de Corporate și IMM discuta cu clienții să înțeleagă care este situația și să găsim împreună soluții pentru susținerea activității acestora, cu prioritate a companiilor din industriile cele mai afectate pe termen scurt. În plus, banca acordă pentru clienții săi, persoane juridice, comision 0 pentru plățile la POS-uri, până la 30 aprilie 2020.
Banca va discuta cu partenerii și furnizorii săi pentru a reduce termenele de plată a produselor și serviciilor livrate, tot în ideea de a-i ajută în această perioada.

Pentru angajați:

Angajații din Administrația Centrală sau agenții care sunt într-una dintre categoriile de risc precizate de autoritățile medicale fie lucrează de acasă, dacă este posibil, sau nu lucrează, pentru că ne dorim să îi protejăm. Materiale sanitare au fost distribuite în toate unitățile și clădirile băncii, de asemenea materiale de protecție pentru personalul care lucrează cu publicul.
Monitorizăm numărul de persoane din agenții (angajați și clienți) și vom lua măsuri astfel încât distanța și numărul de persoane prezente într-o încăpere să fie reduse.
A fost schimbat deocamdată programul în 11 agenții ale băncii pentru că ele sunt situate în mall-uri sau centre comerciale aglomerate, iar acestea și-au redus activitatea că măsură de prevenție.
Anumite unități ale băncii, în orașele și localitățile în care avem mai multe, se pot închide pe anumite perioade de timp, iar programul agențiilor va fi actualizat zilnic pe site.