Serviciul presupune colectarea tuturor extraselor de cont, de la orice bancă din lume participantă la sistemul SWIFT, şi integrarea lor într-un singur document. Extrasul de cont centralizat poate fi transmis zilnic sau cu orice altă frecvenţă solicitată, în format unic, folosit pe plan internaţional, facilitând astfel încărcarea şi prelucrarea informaţiilor, direct, în sistemele contabile proprii ale clientului. Transmiterea se face prin canal electronic.

Raiffeisen Bank are o reţea de 540 de agenţii în toată ţara care deservesc aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 de IMM-uri şi peste 6.800 corporaţii mari şi medii. Banca pune la dispoziţia clienţilor săi multiple canale bancare, precum Raiffeisen Direct, myBanking, Raiffeisen Online sau Multicash. În plus, Raiffeisen Bank operează şi printr-o reţea extinsă de ATM-uri (peste 1.000) şi terminale EPOS (peste 8600).
SURSA: Agerpres