Vânzările înregistrate de cele trei branduri ale grupului german (BMW, Mini şi Rolls-Royce) au urcat cu 8,3%, la nivelul record de 458.000 vehicule, pe fondul majorării livrărilor în China şi Europa şi al noilor lansări, cum ar fi automobilul cu două locuri din gama 4-Series şi modelul compact din gama 2-Series. În primul semestru din acest an livrările grupului au urcat cu 6,9%, la 1,03 milioane de unităţi.

Veniturile au crescut cu 1,8% în perioada aprilie-iunie 2014, la 19,9 miliarde de euro.

Profitul operaţional al Bayerische Motoren Werke a crescut la 2,6 miliarde de euro (3,49 miliarde de dolari) în trimestrul doi din 2014, de la 2,07 miliarde de euro în perioada similară din 2013, depăşind estimările analiştilor, care se aşteptau la câştiguri de 2,23 miliarde de euro.

Marja de profit operaţional a diviziei producătoare de autoturisme a BMW a fost de 11,7%, mai ridicată decât 9,9% şi, respectiv, 7,9%, înregistrată de rivalele Mercedes şi Audi. Obiectivul BMW este obţinerea unei marje de 8-10%.

Pentru acest an obiectivul BMW este să obţină vânzări de peste două milioane de vehicule, după ce a livrat un număr record de 1,96 milioane de modele Mini, Rolls Royce şi BMW în 2013.

BMW mizează pe noile modele care vor fi lansate în acest an, printre care se numără vehiculul electric i3 şi noua generaţie de Mini, pentru a face faţă concurenţei venite din partea rivalilor Audi şi Mercedes-Benz.AGERPRES