Canalele Pro TV S.A nu mai sunt disponibile în sistemul de retransmisie prin satelit DTH al Focus Sat începând cu 9 septembrie.

“Focus Sat a primit din partea PRO TV S.A. o notificare în care am fost  înştiinţaţi de încetarea retransmisiei celor 9 canale aparţinând grupului Pro TV: „PRO TV”, „Acasă”, „PRO Cinema”, „PRO TV International”, „Sport.ro”, „Acasă Gold”, „PRO TV HD”, „Sport.ro HD” şi „Acasă HD”. Suntem surprinşi de această poziţie a PRO TV, având în vedere că Focus Sat şi PRO TV se află într-un proces avansat de negociere. Compania noastră are întotdeauna în vedere experienţa clienţilor, iar echipa noastră face toate demersurile necesare pentru ca niciun client Focus Sat să nu fie afectat de decizia unilaterală a PRO TV S.A. Noile tarife solicitate de PRO TV duc la o creştere semnificativă a costurilor noastre de operare şi de aceea vom continua, prin negociere, să apărăm interesele clienţilor noştri, astfel încât impactul pe care ei îl vor resimţi să fie minim. Ne exprimăm încrederea că Grupul PRO TV va participa în continuare la negocieri şi nu va lua nicio decizie care poate afecta interesul clienţilor de televiziune Focus Sat”, au declarat pentru Capital oficialii companiei.

Pe site-ul Pro TV, oficialii companiei din Pache Protopopescu s-au mulţumit să declare: “PRO TV S.A. regreta această situaţie şi îşi informează telespectatorii asupra alternativelor de recepţionare a canalelor sale: semnalele terestre pentru canalul PRO TV. Pentru întreg pachetul de canale PRO TV S.A., toţi ceilalţi distribuitori de cablu şi satelit, precum şi Voyo.ro.

Câţi bani cere PRO TV operatorilor de cablu

Se pare că operatorii de cablu care nu au  peste 300.000 de abonați (intră aici toți cabliștii, cu excepția RCS&RDS, UPC, Romtelecom și Digital Cable Systems) vor trebui să achite un euro (plus TVA)/ abonat/ lună, fără posibilitatea obținerii vreunui discount.

PRO TV SA aplică discounturi în funcţie de numărul de abonaţi ai operatorului. Astfel, operatorii cu mai puțin de 300.000 de abonați au discount 0%, cei cu un număr între 300.001 și 600.000 de abonați benefiază de un preț cu 11.11% mai mic, cei cu un portofoliu cuprins între 600.001 și 1.000.000 de abonați beneficiază de un discount de 22.22%, 1.000.001 – 1.500.000 primesc un preț de la PRO TV S.A cu 44.44 % mai mic, 1.500.001 – 2.000.000 de abonați – 50%,  la un portofoliu 2.000.001 – 2.500.000 abonați reducerea e de 55.55%, 2.500.001 – 3.000.000 prețul e cu 61.11% mai mic, iar pentru companiile cu un portofoliu mai mare de 3 milioane de abonați PRO TV S.A practică un discount de 66.66%.


Te-ar putea interesa și: