Utilizatorul se poate conecta la internet şi la reţelele sociale, gadgetul ajutându-l să-i recunoască pe cei cu care se întâlneşte pe stradă sau la conferinţe şi să poată face afaceri mai uşor. Ochelarii pot fotografia, înregistra video, au opţiune de videochat, pot afişa ghiduri GPS ori traduce în timp real textele surprinse în câmpul vizual sau cuvintele rostite de partenerul de conversaţie.

„Alţi ochelari, ce au la bază o tehnologie revoluţionară şi care vor fi prezentaţi, de asemenea, la IMWorld 2013, poartă numele de „Oculus Rift”. Programaţi pentru lansare la începutul lui 2014, ochelarii dispun de un vizor stetoscopic 3D şi senzori 9DOF şi permit utilizatorului să experimenteze jocurile video dintr-o perspectivă nouă şi să intre mai bine în pielea personajelor”, a spus Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Leap Motion este o altă piesă de tehnologie, care va fi dezvăluită publicului din România şi care permite controlarea computerului cu ajutorul gesturilor. Dispozitivul creează o arie de lucru de o jumătate de metru în jurul calculatorului, iar acţiunile din această zonă (mişcarea mâinilor, a degetelor sau a altor obiecte) se transmit direct, nefiind necesar un touchpad ori un mouse sau alte instrumente.

Toate gadgeturile prezentate, precum şi alte noutăţi tehnologice vor fi disponibile pentru testare în „Future Corner-ul” IMWorld, eveniment ce reuneşte speakeri internaţionali de top, consultanţi şi dezvoltatori de soluţii digitale, în două zile de conferinţă şi 7.000 de metri de spaţiu expoziţional. Accesul vizitatorilor se face pe bază de pre-înregistrare, iar biletele „Very Early Bird” oferă un discount de 50%.

Ediţia a doua a Internet & Mobile World va avea loc la Romexpo Bucureşti şi este structurată pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps şi Business Software. Fiecare arie are propria sa scenă de conferinţă şi o zonă expoziţională dedicată. La această ediţie sunt aşteptaţi 5.000 de vizitatori şi şi-au anunţat deja participarea peste 25 de speakeri internaţionali şi 130 de companii din domeniile digital şi software.