eMAG, cel mai mare magazin online din România, lansează în premieră pentru piaţa locală, un serviciu de returnare a produselor în maximum 30 de zile de la cumpărare.

Clienţii eMAG care achiziţionează un produs în perioada 8 februarie – 30 aprilie şi care nu sunt complet mulţumiţi de alegerea facută pot returna produsul prin curier sau direct la showroom graţie noului serviciu ExtraGaranţia de Retur.

Serviciul se adresează atât persoanelor fizice, cât şi celor juridice şi are ca scop creşterea nivelului de satisfacţie a clienţilor în procesul de achiziţie. În funcţie de opţiuni, produsul returnat poate fi înlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului îi poate fi restituită integral valoarea plătită.

„Prin serviciul lansat, oferim o garanţie suplimentară de 30 de zile în care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar dacă aşteptările sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai bună. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazinele tradiţionale care îţi oferă posibilitatea de a testa un produs la raft în câteva minute”, declară Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

 Serviciul este oferit de probă pentru trei luni

Sunt acceptate produse desigilate însă doar dacă sunt returnate împreună cu toate accesoriile livrate, fără urme de uzură sau deteriorari, în ambalajele originale. Returnarea în maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu excepţia celor aduse prin comenzi speciale ale clienţilor sau a celor la care a fost declanşat un proces ireversibil – activări soft, consumabile utilizate etc.

ExtraGaranţia de Retur este oferită în termenii iniţiali pentru o perioadă limitată, pentru achiziţiile realizate între în perioada 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afectează în vreun fel clauzele garanţiei legale de 10 zile de renunţare la cumpărare în cazul comerţului la distanţă.

Mai multe informaţii aici

SURSA: eMAG