PayPoint achiziționează 24pay. Utilizatorii vor avea acces la servicii complete de plăți la un click distanță

Astfel, PayPoint își completează portofoliul de servicii disponibile pentru consumatori și diversifică gama de soluții digitale, acțiuni ce fac parte din strategia de transformare a companiei pe plan local.

Împreună, cele două companii au planuri de dezvoltare a sectorului modern de plăți prin intermediul telefonului. În curând utilizatorii 24pay vor avea acces la servicii complete de plăți la un click distanță.

„Ne preocupăm constant să identificăm și să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, pentru a le oferi servicii sigure și la îndemână. Știm că timpul este o prioritate pentru majoritatea consumatorilor, iar plățile prin telefon oferă confort și siguranță. De aceea, suntem foarte încântați să putem oferi, alături de 24pay, servicii de plată rapide pentru transportul în comun, care păstrează standardele de calitate și siguranță de care clienții PayPoint se bucură de peste 14 ani.” declară Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România.

24pay, disponibilă în 13 orașe din România

Lansată în anul 2018, aplicația 24pay și-a extins constant baza de utilizatori, iar în acest moment numără peste 730.000 descărcări din magazinele de aplicații. Aplicaţia este deja funcțională pentru plata transportului în 13 orașe importante din țară: București, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Arad, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Piatra Neamț, Săcele, Reșița și Ploiești.

Utilizatorii aplicației 24pay vor beneficia în curând de noi servicii adăugate, precum plata facturilor, plata parcărilor dar și extinderea transportului de la cel public la cel feroviar.

„Asocierea dintre cele două branduri, PayPoint și 24pay, a venit cât se poate de natural. Valorile și scopul nostru comun, acela de a oferi servicii de plată sigure și complete clienților, au contribuit la decizia de a încheia acest nou parteneriat, prin care sperăm să ne atingem mai ușor și mai rapid obiectivele.” declară Dan Cernea, director general PTP Online.

Întregul proces de achiziție a fost coordonat de echipa de M&A a Kogaion Investments, prin Adinel Tudor. Pentru realizarea tranzacției, PayPoint a beneficiat de asistență legală din partea Cristinei Man, partener Stratulat-Albulescu, asistență pentru due diligence financiar și taxe din partea echipei TS Partners: Daniela Buhus și Valentina Radu, în timp ce vânzătorii au fost asistați de echipa Mic, Ilie și Asociații: Stelian Mic și Angela Cristea.