"Cei care achiziţionează un pachet vor fi contactaţi până în 10 decembrie. Se vor pregăti actele şi vor semna contractele cu E.ON. Vorbim doar de consumatori casnici, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG". Contractul este încheiat pe o perioadă  de un an. 

eMAG estimează că va vinde 800.000 de produse la Black Friday 2016, cu o valoare totală de 250 milioane lei, comparativ cu 602.000 de produse şi o valoare totală de 202 milioane lei la ediţia 2015, a precizat Tudor Manea. 

Conform Agerpres, printre produsele cu reduceri mari de preţ pregătite de eMAG pentru Black Friday 2016 se numără 40.000 de televizoare, 50.000 de smartphone-uri, 20.000 laptopuri, 17.000 frigidere, 100.000 electrocasnice mici, 35.000 de aparate de îngrijire personală, 100.000 parfumuri şi seturi cadou, 100.000 jocuri şi jucării, 20.000 anvelope, 100.000 pachete de scutece, 8.000 aparate de fitness, 1.500 produse pentru smart home. 

Produsele pentru Black Friday sunt depozitate pe o suprafaţă de 100.000 mp, echivalentul a 20 de terenuri de fotbal, şi vor fi livrate până pe 28 noiembrie. 

Retailerul a început pregătirile pentru Black Friday 2016 cu 10 luni înainte şi a investit suplimentar două milioane de euro în servere şi servicii de hosting. 

Potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, 11,8 milioane dintre românii cu vârsta între 18 şi 65 de ani au auzit de evenimentul Black Friday, iar şapte milioane intenţionează să cumpere produse la Black Friday 2016.