ONG-urile care obțin granturi în cadrul acestui program își creează și administrează propriile conturi de AdWords – ca orice agenție sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– bugetul zilnic maxim este de 330 dolari
– costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari
– să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– să funcționeze și să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislația țării de origine
– să accepte și să fie de acord cu documentația solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea și utilizarea donației
– să aibă un website funcțional, cu un volum substanțial de conținut

„Constatăm, în mod repetat, că organizații non-guvernamentale din România utilizează internetul nu doar ca o cale eficientă de comunicare a propriilor inițiative, ci și pentru a explora creativ noi servicii, bazate pe tehnologii online. În acest sens, lansarea programului Google Grants poate avea o contribuție importantă la succesul multor inițiative frumoase derulate de fundații și asociații non-profit”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager Google România.

Mai multe detalii despre eligibilitate puteți găsi la această adresă: http://goo.gl/33BXKG. Organizațiile care îndeplinesc condițiile de eligibilitate se pot înscrie în Google Ad Grants la această adresă: http://goo.gl/8keWgk.

Te-ar putea interesa și: