Facebook a ales data de 17 mai pentru lansarea IPO, însă derularea ofertei publice iniţiale mai depinde de analizarea recentei achiziţii a Facebook (Instagram pentru care a plătit un miliard de dolari) de către Securities and Exchange Commission, comisia SUA de reglementare a valorilor mobiliare. Dacă avizul va întârzia, atunci totul se va decala cu o săptămână, iar IPO va avea loc pe 24 mai.
Facebook a ales Nasdaq ca bursă pe care să se listeze, în defavoarea New York Stock Exchange (NYSE). Aceasta reprezintă o victorie de răsunet pentru Nasdaq, o bursă care încorporează giganţii din domeniul tehnologiei.
Comisioanele de listare se înscriu între 38.000 dolari şi 500.000 dolari pe an pe New York Stock Exchange, în vreme ce pentru bursa Nasdaq acestea sunt între 35.000 dolari şi 99.500 dolari pe an.
Cea mai mare reţea de socializare din lume, cu peste 800 milioane de utilizatori, plănuieşte să strângă 5 miliarde de dolari sau mai mult în cadrul ofertei publice iniţiale.  Facebook a angajat serviciile a 31 de bănci pentru a gestiona această ofertă publică iniţială printre care se numără Morgan Stanley, JPMorgan, Goldman Sachs, Bank of America, Barclays şi Allen & Company.