Vodafone oferă clienților săi posibilitatea de a câștiga o factură gratis în My Vodafone, reduceri la telefoane de Red Monday și tehnologie în 36 de rate fără dobândă prin EasyTech.

Vodafone oferă mai multe beneficii

Potrivit Oxygen, alte avantaje sunt premii săptămânale, reduceri la magazinele favorite și beneficii totale de 1 milion de euro pe lună în Vodafone Happy.

„Insightul care a stat la baza creației a fost acela că factura Vodafone pare gratis atunci când primești atât de multe beneficii. Campania cuprinde o serie de testimoniale filmate cu clienți Vodafone, care au oferit proiectului un plus de valoare, prin perspectiva lor autentică. Astfel, campania consolidează promisiunea brandului de a pune întotdeauna clienții pe primul loc și de a le răsplăti fidelitatea”, spune Iarina Comănescu, Copywriter Oxygen.

Oxygen a transmis că „noua campanie de loializare este lansată sub umbrela „Meriți ce-i mai bun”, platforma de comunicare gândită și implementată de Oxygen în 2023, prin care Vodafone reconfirmă că este partenerul tuturor românilor, serviciile sale traducându-se prin inovație și progres, experiențe pozitive, soluții integrate și respect față de fiecare client. Campania se desfășoară sub hashtagul #meriticeimaibun și include execuții digitale, desfășurate pe canalele de social media Vodafone”.

Românii care au recurs la portare trebuie să știe că pot primi bani înapoi

În altă ordine de idei, românii care au recurs la portare trebuie să știe că pot primi bani înapoi. În sfera telecomunicațiilor din România, procesul de portare a numerelor de la un operator la altul devine tot mai atractiv pentru consumatori.

El aduce beneficii semnificative celor care au decis să renunțe la serviciile furnizate de Digi RDS RCS, Vodafone sau Orange şi să se mute la un alt operator.

Cu toate că mulți nu sunt conștienți de acest lucru, există o lege care reglementează această procedură și care poate aduce avantaje financiare substanțiale pentru cei implicați.

În conformitate cu hotărârea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), transferul numerelor de telefonie mobilă sau fixă de la un operator la altul trebuie să se efectueze într-un termen de maximum o zi lucrătoare. Această regulă este stipulată de Legea 198/2022 și are ca scop protejarea intereselor consumatorilor în fața operatorilor de telecomunicații.

O componentă esențială a acestei legi este dreptul clienților la compensații în situația în care operatorii nu respectă termenele și procedurile stabilite pentru procesul de portare. Potrivit Deciziei nr. 72/2023 emisă de ANCOM, clienții afectați au dreptul să primească despăgubiri pentru fiecare zi în care portarea nu s-a realizat conform normelor stabilite.