MOL România, al patrulea operator de benzinării din România, va continua implementarea proiectului Fresh Corner în benzinării, urmând ca în prima parte a anului viitor să deschidă astfel de magazine unde vinde alimente.

În prezent, numărul stațiilor Fresh Corner a ajuns la 123, din totalul de 218 de stații MOL din România.

”În prezent, sunt 123 de stații unde este implementat conceptul Fresh Corner, dintr-un total de 218 benzinării (deținute de MOL în România, n.r.). În prima parte a anului viitor, intenționăm să avem toate stațiile Fresh Corner”, a spus Levente Borviz, Head of Retail MOL România, fără a preciza care este investiția totală în benzinării.

Acesta a subliniat că încasările din acest segment a depășit estimările planificate de companie când a demarat proiectul.

Totodată, MOL lansează prima campanie de imagine de brand. Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, este ambasadorul Fresh Corner în România.

“Lansăm astăzi prima campanie integrată de imagine Fresh Corner şi mă bucur că alături de noi în acest demers este Eduard Novak, singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasador Fresh Corner. Îl admir pentru puterea şi determinarea de a obţine succesul mult dorit, cred că valorile lui se aseamănă cu cele ale MOL România şi acest parteneriat al nostru va fi de asemenea unul de succes”, a declarat Levente Borviz.

Campionul spune că este o persoană foarte dinamică, care se deplasează atât cu mașina cât și cu bicicleta pe distanţe foarte lungi.

”Ca idee, merg aproximativ 100 de kilometri pe zi cu bicicleta. Indiferent dacă sunt pe două sau pe patru roți, pauzele mi le petrec la Fresh Corner. Apreciez atmosfera prietenoasă şi oferta variată, de calitate. Cafeaua, de exemplu, este extrem de importantă, pentru că îmi dă energie necesară drumurilor lungi şi mai ales în timpul curselor sau antrenamentelor de ciclism”, a declarat Eduard Novak.