Brand Identity GrandPrix are o tradiţie de 18 ani, iar dacă până acum se premiau numai lucrări de design de packaging italian, anul acesta concursul a devenit internațional, lărgind spectrul lucrărilor și companiilor participante. Astfel, în 2012 competiția s-a îmbogățit cu 90 de agenţii de branding care au participat pentru prima dată.

„Cu aceste două premii, palmaresul AMPRO Design se ridică la opt premii internaţionale câştigate în 2012 şi la 25 de premii internaţionale în total. Ne dorim ca şi în 2013 să fim cel puţin la fel de eficienţi şi de originali ca în acest an”, a declarat Irinel Ionescu, Creative Partner, prezent la evenimentul de decernare.
Din juriu au făcut parte personalităţi din domeniu, preşedinte fiind Arturo dell’Acqua Bellavitis, profesor la catedra de  Industrial Design la School of Design at Politecnico di Milano şi preşedinte al Fundaţiei Museo del Design Triennale. I-au stat alături Venanzio Camarra, preşedinte al IAA – Italia, Riccardo Capuzzo, fondator al Design 42Day, Matteo Cavallari, Group Product Manager la Bonduelle Italia, Andrea Chinese, Project Manager la Mediaset, Vincent Guignard, Operations & Art Director la ARD Design Switzerland, reprezentant al asociaţiei EPDA Europa.
Înfiinţată în 2005, AMPRO Design este agenţie de brand şi packaging design care oferă servicii de branding. AMPRO Design face parte din EPDA, asociaţia europeană de profil, iar printre clienţii companiei se numără Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan România, Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma /Budapesta şi Cora România.

Te-ar putea interesa și: